علی عسگری: دقیقه یک ترمزمان را کشیدند

علی عسگری: دقیقه یک ترمزمان را کشیدند

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا علی عسگری در رابطه با بازی تیم های سیاه جامگان و تراکتورسازی تبریز می گوید: متاسفم که این نتیجه به دست آمد، متاسفانه داور در اولین دقیقه بازی در حالی اعلام پنالتی کرد که این بازیکن حریف بود که روی من خطا کرد، او قبل از پیش افتادن از من رویم خطا کرد.

او ادامه داد: متاسفانه خود داور هم نفهمید چه اتفاقی افتاد، پس از اعلام پنالتی، ابتدا به میثم حسینی اخطار داد، پس از چند دقیقه به من گفت آن کارت را به تو دادم، در نهایت نفهمیدیم چه شد و در تصاویر تلویزیونی که دقت کنید می بینید که خطا روی من اتفاق افتاد.

مدافع – هافبک باتجربه مشهدی ها ادامه داد: متاسفانه اغلب اوقات همه چیز به ضرر ماست، البته همه جای دنیا بیشتر داوری ها به سود تیم های بزرگ تر است و این اتفاق در ایران هم می افتد، امیدوارم از این به بعد در هیچ دیداری حق مان خورده نشود.

وی درباره بازی گفت: نتیجه سه بر صفر ابدا نتیجه عادلانه ای نبود، ما برای پیروزی به این بازی رفته بودیم ولی پنالتی دقیقه اول بازی همه برنامه های ما به هم ریخت و ترمزمان کشیده شد، از طرفی در نیمه دوم به هجوم به دروازه حریف روی آوردیم که روی دو ضدحمله، دوبار دیگر دروازه خود را باز شده دیدیم. بهرحال در فوتبال هجومی نباید مرتکب اشتباهاتی شد که ما شدیم. تراکتورسازی تیم باتجربه تری بود و توانست از اشتباهات ما نهایت استفاده را ببرد.

علی عسگری که در دورانی از حضور خود در تیم پرسپولیس، محمد رویانیان را به عنوان مدیرعامل بالای سر خود می دید درباره حضور این مدیر در هیات مدیره سیاه جامگان گفت: چند سالی که من در تیم پرسپولیس بازی می کردم با مدیران بزرگی روبرو شدم که یکی از آنها آقای رویانیان بود، ایشان از مدیرانی بود که پول به تیم آورد و توانست عملکرد خوبی داشته باشد، امیدوارم همان عملکرد در هیات مدیره سیاه جامگان نیز تکرار شود تا کمی از مشکلات مان حل شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم هرچه سریعتر بتوانیم به شرایط مناسب برگردیم و بتوانیم با امتیازاتی که می گیریم دل مردم مشهد را شاد کنیم، آنها به علاوه فرهاد کاظمی انگیزه های من برای حضور در این تیم بودند و به دنبال این هستم تا با بازی های خوب شادشان کنم.