گل محمدی: اختلاف داشتیم اما دوست ندارم ذوب‌آهن وارد حاشیه شود

گل محمدی: اختلاف داشتیم اما دوست ندارم ذوب‌آهن وارد حاشیه شود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با احترام متقابل از ذوب آهن جدا شدم و دوست ندارم برای این تیم کوچکترین حاشیه ای درست شود.

یحیی گل محمدی درباره جدایی از تیم فوتبال ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود افزود: کتمان نمی کنم یک سری مشکلات وجود داشت اما در مجموع این جدایی با توافق دو طرفه بود و برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردیم و با احترام متقابل از هم جدا شدیم.

وی ادامه داد: روزهای خیلی خوب و فراموش نشدنی داشتیم و افتخاراتی برای تاریخ ذوب آهن ثبت شد. دو قهرمانی حذفی و قهرمانی سوپرجام را به دست آوردیم در حالی که ذوب آهن سه فصل متوالی در خطر سقوط بود مدعی قهرمانی شدیم.

سرمربی سابق ذوب آهن تاکید کرد: در این مدت در ذوب آهن جوان‌گرایی کردیم و بازیکنان خوبی را با مبالغ کم تحویل باشگاه دادیم. تیم یکدست و  هماهنگی است و امیدوارم مربی بعدی بتواند موفق باشد.گل محمدی درباره اینکه اختلاف بین شما و آقای آذری باعث جدایی از این تیم شد گفت: من و آقای آذری روزهای خوبی با هم داشتیم ولی این اواخر مسائلی پیش آمد که ریشه در سوءتفاهمات داشت. کتمان نمی کنم ولی این مسائل خانوادگی است و نمی خواهم صحبتی درباره آن داشته باشم و برای  آقای آذری آرزوی موفقیت می کنم. تیم ذوب آهن را دوست دارم و نمی خواهم کوچک ترین حاشیه ای برای این تیم به وجود بیاید.

وی  افزود: بازیکنان ذوب آهن برادران و دوستان خوب من هستند و رابطه خیلی خوبی با هم داریم و دوست دارم نتیجه بگیرند و سربلند باشند و بهترین ها را برای آنها آرزو می کنم. این اواخر شرایط برای کار کردن سخت بود و به هر حال آنها تمایل به این جدایی داشتند و من هم وقتی دیدم شرایط این طور است با این اتفاق موافق بودم. 

گل محمدی در پایان گفت: از بازیکنان با غیرت ذوب آهن، تماشاگران واقعی تیم که حمایت کردند، رسانه ها، هیئت مدیره، کارخانه ذوب آهن و مدیریت باشگاه آقای آذری تشکر می کنم.