پرسپولیس در جدال با رئیس شلوغکار الهلال/«نترسید خطری تهدیدمان نمی کند»

پرسپولیس در جدال با رئیس شلوغکار الهلال/«نترسید خطری تهدیدمان نمی کند»

ورزش > فوتبال ملی - پرسپولیس و ترس از محرومیت آسیایی ، این دلهره ای بود که بعد از پرتاب نارنجک در بازی با پاختاکور برای پرسولیسی ها ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بعد از جریمه 10 هزار دلاری پرسپولیسی ها در بازی با النصر به دلیل پرتاب ترقه از سوی ای اف سی ، محمدرضا کسرایی ناظر محلی ای اف سی به مسئولان این تیم هشدار داد تکرار پرتاب نارنجک از سوی هواداران این تیم در بازی با پاختاکور می تواند به محرومیت این تیم از بازی برابر تماشاگران ختم شود. اتفاقی که بعد از گل دوم پرسپولیس به پاختاکور افتاد و گزارش این اتفاق از سوی ناظر بازی به دلهره بزرگ هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. اینکه جریمه 10 هزار دلاری برای بازی قبلی درحالی که جریمه چنین اتفاقی در شرایط عادی 2 تا 3 هزار دلار می شود نشان از جدی بودن تصمیم مسئولان برگزاری بازی ها دارد.

ترس اصلی پرسپولیسی ها اما از مدیر باشگاه الهلال است. یکی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان که به گرفتن مواضع ضد ایرانی شهرت دارد. او دو  سال قبل و در زمان همگروهی با استقلال هم تا می توانست شلوغکاری راه انداخت که ایران را از میزبانی بازی محرم کنند درحالی که خودشان بدترین شکل میزبانی از استقلال را داشتند.

حالا هم آنها با هیاهوی زیاد دنبال محروم کردن پرسپولیس از داشتن هوادارانش هستند. اتفاقی که تکرارش برای بار دوم نمی تواند به اتخاذ چنین تصمیم سختی شود و این بار تنها می توانند جریمه باشگاه را بیشتر کنند اما الهلالی ها پیشتر در زمان همگروهی با فولاد این لابی شان را به رخ کشیدند و توانستند بازیکن محروم شان یعنی الشمرانی را تنها برای دو بازی با فولاد ببخشند و دوباره محرومش کنند!

نژادفلاح مدیر پرسپولیس اما می گوید:«نگران نباشید ، همه چیز در گنترل است. مطمئنا ما محروم نمی شویم. اصلا باید حریف عربستانی مان را از داشتن تماشاگر محروم کنند.»

4141