سه نیمکت لیگ برتری در آستانه تغییرات / یحیی، خطیبی و کمالوند روی تیغ

سه نیمکت لیگ برتری در آستانه تغییرات / یحیی، خطیبی و کمالوند روی تیغ

وبسایت رسمی برنامه نود - سه سرمربی لیگ برتری وضعیت متزلزلی دارند و احتمال تغییرات در کادر فنی این تیم ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، اخبار دریافتی حکایت از آن دارد نتایج اخیر تیم ذوب آهن منجر به آن شده مباحثی درباره تغییرات احتمالی در کادر فنی این تیم به گوش برسد.

سعید آذری که رابطه چندان خوبی طی ماه های گذشته با یحیی گل محمدی نداشته به گزینه تغییر کادر فنی فکر می کند و از دراگان اسکوچیچ به عنوان گزینه اول جانشینی یحیی گل محمدی یاد می شود.

یحیی گل محمدی ذوب آهن را در شرایطی که سه فصل در خطر سقوط بود به تیمی مدعی تبدیل کرد و ذوب آهن طی فصل های گذشته توانسته در دو دوره متوالی به قهرمانی جام حذفی برسد و در سوپرجام نیز قهرمان شود.

روابط آذری و گل محمدی طی ماه های گذشته شکراب شده و همین اختلافات منجر به آن شد آذری در هفته سوم فعالیت های گل محمدی را تعلیق کند و حضور وی در تمرین را ممنوع کند. البته با دخالت هیئت مدیره گل محمدی به تیم بازگشت اما نتایج اخیر ذوب آهن منجر به آن شده تا آذری احساس کند فرصت مناسبی برای تغییرات در کادر فنی به وجود آمده و می تواند تصمیمات جدیدی بگیرد. مشکلات مالی ذوب آهن نیز یکی از علل اصلی بروز اختلاف بین گل محمدی و آذری بوده است.

از سوی دیگر تیم گسترش فولاد به رغم افزایش هزینه ها و جذب بازیکنان جدید و اسم و رسم دار  نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و در قعر جدول به سر می برد. اخباری از تبریز به گوش می رسد که از سوی گسترش فولاد ارتباطاتی با نماینده دراگان اسکوچیچ برقرار شده و زمزمه تغییرات احتمالی در کادر فنی این تیم نیز به گوش می رسد.

البته مسئولان گسترش فولاد قویا هرگونه تصمیم گیری درباره برکناری کمالوند را منکر شده و از وی اعلام حمایت کرده اند. کمالوند نیز تاکید کرده تیم را از شرایط بحرانی خارج می کند و طی هفته های گذشته با بدشانسی از کسب امتیازات محروم مانده وگرنه عملکرد خوبی داشته است. کمالوند معتقد است تغییرات در کادر بازیکنان منجر به آن شده که تیمش نیاز به زمان برای هماهنگی هرچه بیشتر داشته باشد.

تیم ماشین سازی تبریز نیز نتایج خوبی کسب نکرده و ناکامی های این تیم شایعه برکناری رسول خطیبی را در برخی رسانه ها به همراه داشته است. این در حالی است که مسئولان ماشین سازی تبریز نیز منکر هرگونه تصمیم گیری برای برکناری خطیبی شده اند.

در مجموع نیمکت این سه تیم لیگ برتری لرزان است و احتمال تغییرات در این تیم ها دور از ذهن نیست، شاید هم فعلا تصمیمی گرفته نشود اما در صورت ادامه ناکامی های مربیان این سه تیم احتمال تغییرات قوت می گیرد.