کوروشی: برای جریمه کردن بازیکنان سایپا خیلی زود است

کوروشی: برای جریمه کردن بازیکنان سایپا خیلی زود است

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت:متاسفانه صبا بعد از گلی که زد درلاک دفاعی فرو رفت و توانست از گلی که زد دفاع کند.

سیامک کوروشی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با اینکه سایپا در 7 هفته اول انتظارات را برآورده نکرده اظهار داشت: با توجه به بازیکنانی که سایپا در اختیار دارد و همچنین سرمربی سطح بالای تیم ما قطعا انتظارات از سایپا بیشتر از این هاست. شان و شخصیت ما اینجای جدول نیست اما به نظرم دلیل اصلی نوسان هایی که برای ما رخ داده تعطیلات لیگ بوده است. به تیم ها ضربه ای وارد می شود که از آمادگی به دور خواهند بود اما با این حال مجبوریم به خاطر کمک به تیم ملی تعطیلات را تحمل کنیم. 

وی درباره شکست مقابل صبا که تا به حال بردی را در لیگ شانزدهم به دست نیاورده اند عنوان کرد: صبا آن روز خوب بازی کرد اما ما هم خیلی موقعیت داشتیم. در نیمه دوم دائما حمله می کردیم اما روی یک غفلت گل خوردیم. وقتی تیم می بازد همه مقصر هستند و نمی توانیم بگوییم روی صحنه گل عنایتی تقصر بر گردن چه کسی است. متاسفانه صبا بعد از گلی که زد درلاک دفاعی فرو رفت و توانست از گلی که زد دفاع کند.

مدافع سایپا درباره اینکه مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده بازیکنان به خاطر نتایج ضعیف جریمه می شوند تصریح کرد: درباره جریمه  چیزی به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده. اگر هم مدیرعامل باشگاه چنین صحبتی را مطرح کرده به نظر من برای جریمه کردن هنوز خیلی زود است. تا هفته سی ام وقت زیاد داریم و از طرفی می توانیم در جام حذفی موفق شویم. مطمئن باشید شرایط جدول تا پایان لیگ تغییرات زیادی خواهد داشت. این طور نیست که به خاطر یکی، دو بار تیم را جریمه کنند. شاید راه های بهتری برای تلنگر زدن به تیم وجود داشته باشد. همیشه جریمه جواب نمی دهد.

کوروشی درباره دیدار این تیم در جام حذفی گفت: ما با بادران نوین بازی داریم. آنها یک تیم دسته دومی هستند و انگیزه زیادی دارند. با این حال ما یک تیم لیگ برتری هستیم و باید خیلی راحت این تیم را کنار بزنیم.

وی در پایان افزود: وقتی که لیگ دوباره شروع شود ما کار سختی خواهیم داشت. چون در سه هفته پیش رو باید مقابل تراکتور، استقلال و سپاهان بازی کنیم. من فکر می کنم عیار سایپا در این سه هفته مشخص خواهد شد. تراکتورسازی که از تیم های فوق العاده قدرتمند لیگ امسال است و استقلال و سپاهان هم همیشه مدعی بودند.