تولوز 2-0 پاریسن ژرمن؛ شکستی دیگر برای پاریسی‌ها

تولوز 2-0 پاریسن ژرمن؛ شکستی دیگر برای پاریسی‌ها

وبسایت رسمی برنامه نود - در اولین بازی هفته هفتم لیگ فرانسه، پاریسن ژرمن مغلوب میزبانش تولوز شد.

در آغاز هفته هفتم لیگ فرانسه، تیم‌های پاریسن ژرمن و تولوز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با نمایشی عالی، پاریسن ژرمن را شکست دهد.

پاریسن ژرمن: آیرولا؛ اوریه، تیاگو سیلوا، مارکینیوس، مکسول؛ کریچوویاک، رابیو، ماتوئیدی، لوکاس مورا، دی ماریا؛ کاوانی

دقایق و اتفاقات مهم بازی

دقیقه 13: روی ارسال خطرناک لوکاس مورا به دهانه دروازه، کاوانی موقعیتی عالی برای گلزنی داشت که دروازه‌بان تولوز با هوشیاری توپ را دور کرد.

دقیقه 30: روی یک حرکت آکروباتیک، تیاگو سیلوا توپ را ارسال کرد و درحالی‌که کاوانی سعی داشت توپ را وارد دروازه کند، دروازه‌بان حریف به زیبایی مسیر توپ را سد کرد.

دقیقه 41: روی یک کار تیمی زیبا، ماتوئیدی توپ را در نزدیکی‌های خط کرنر به مکسول رساند. سانتر زیبای این بازیکن با ضربه سر دقیق کاوانی همراه شد، اما دروازه‌بان جوان تولوز به زیبایی این توپ را دفع کرد.

دقیقه 46: اوریه و تایوونن برای توپ به هوا بلند شدند که مدافع ساحل عاجی پاریسن ژرمن پیراهن بازیکن حریف را در محوطه جریمه خودی کشید. داور نقطه پنالتی را نشان داده و اوریه را با کارت زرد دوم از بازی اخراج می‌کند.

دقیقه 48: بودیگر به راحتی از روی نقطه پنالتی دروازه پاریسن ژرمن را باز می‌کند تا حساب کار 1-0 به سود تیم میزبان شود.

. دقیقه 52: دی‌ماریا در تلاش بود تا با یک پاس در عمق لوکاس را صاحب موقعیت کند، اما دروازه‌بان 17 ساله تولوز بازهم ناجی تیمش می‌شود.

دقیقه 79: روی پاس به عقب بسیار بد تیاگو موتا، دوماز با آریولا تک‌به‌تک می‌شود و به‌راحتی دروازه پاریسی‌ها را باز می‌کند. حساب کار 2-0 به سود تولوز.

درنهایت این بازی با حساب 2-0 به سود تولوز به پایان رسید تا شاگردان امری شکست دیگری را در لیگ تجربه کنند.

 1405