پیش بازی سوانسی - منچستر سیتی؛ سیتیزن ها به دنبال دومین پیروزی پیاپی در ولز

پیش بازی سوانسی - منچستر سیتی؛ سیتیزن ها به دنبال دومین پیروزی پیاپی در ولز

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند بازی آغاز می شود که در یکی از مهم ترین بازی ها، منچستر سیتی صدرنشین میهمان سوانسی سیتی در ولز خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، یاران پپ گواردیولا پس از شروعی فوق العاده در فصل جدید رقابت های لیگ برتر و کسب 5 برد از 5 بازی برای ادامه رکورد شکنی در بردهای متوالی و حفظ رکورد 100 درصد پیروزی در این فصل، باید به مصاف تیم بحران زده سوانسی سیتی بروند. مسابقه تیم های سوانسی سیتی و منچستر سیتی ساعت 17.30 روز شنبه 3 مهر 1395 در ورزشگاه لیبرتی با قضاوت نیل سواربریک برگزار خواهد شد. جالب این که این دو تیم سه روز پیش از این بازی، در رقابت های جام اتحادیه نیز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برتری 2-1 منچستر سیتی در ورزشگاه لیبرتی به پایان رسید. بر خلاف تیم میهمان، اوضاع سوانسی سیتی تاکنون خوب نبوده و قوها فقط یک برد را طی 5 بازی اخیر لیگ برتر به دست آورده اند. حتی زمزمه هایی مبنی بر جدایی فرانچسکو گیدولین سرمربی ایتالیایی سوانسی به گوش می رسد.

نکات آماری بازی:

طی 12 رویارویی اخیر این دو تیم از سال 2011 تاکنون، فقط یک برد نصیب سوانسی شده که به ماه مارس 2012 مربوط می شود. در 7 تقابل اخیر این دو تیم، 6 برد نصیب سیتیزن ها شده است.

منچستر سیتی طی 6 بازی لیگ برتری مقابل سوانسی، 15 گل زده است. سوانسی در 5 تقابل نخست لیگ برتری با سیتیزن ها، فقط یک گل زده بود ولی پس از آن، در هر 5 بازی اخیر توانسته دروازه آبی های منچستر را باز کند هر چند که در همه این بازی ها، گل دریافتی هم داشتند.

کلچی ایهناچو مهاجم نیجریه ای جوان و آماده سیتی در هر دو بازی رفت و برگشت فصل پیش مقابل سوانسی موفق به گشودن دروازه قوها گردید.

پپ گواردیولا در صورت کسب ششمین برد متوالی در 6 بازی نخست لیگ برتر، به رکورد کارلو آنچلوتی در چلسی خواهد رسید.

منچستر سیتی در 5 بازی نخست لیگ برتر توانسته 2 گل یا بیشتر را در هر بازی به ثمر برساند.

سوانسی در 4 بازی اخیر لیگ برتر، طعم برد را نچشیده و بدترین نتایج دوران گیدولین را تجربه می کند.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

به نظر می رسد که بورخا باستون پس از حضور در ترکیب اصلی سوانسی مقابل منچستر سیتی در جام اتحادیه، این بار جای خویش را در ترکیب اصلی به فرناندو یورنته بدهد. نیتن دایر نیز به علت مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.

سرخیو آگوئرو پس از تحمل سه جلسه محرومیت، احتمالاً جانشین ایهناچو در ترکیب اصلی سیتی می شود. نولیتو همچنان دوران محرومیت خود را سپری می کند و یحیی توره نیز توسط باشگاه سیتی محروم شده است.

ونسان کمپانی در بازی جام اتحادیه مقابل سوانسی باز هم دچار مصدومیت شد تا سریال تمام نشدنی مصدومیت هایش، همچنان روی اعصاب هوادارهای سیتی باشد. حضور فابین دلف و داوید سیلوا نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وبسایت هو اسکورد:

4464