محرومیت 4 جلسه‌ای مهاجم برنلی به دلیل نوشته هایش در صفحات اجتماعی

محرومیت 4 جلسه‌ای مهاجم برنلی به دلیل نوشته هایش در صفحات اجتماعی

وبسایت رسمی برنامه نود - فدراسیون فوتبال انگلیس، مهاجم برنلی را به دلیل انتشار پست‌های غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی‌اش 4 جلسه محروم کرد.

به گزارش وبسایت نود، پس از درخشش آندره گری در دیدار مقابل لیورپول که با حساب 2-0 به سود برنلی به پایان رسید، پست‌هایی که او در اکانت توئیترش در سال 2012 منتشر کرده بود به سرعت در حال انتشار است. اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل اینکه برخی از این نوشته ها غیر اخلاقی بوده اند، این بازیکن را 4 جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. پس از این اتفاق، این بازیکن ضمن عذر خواهی در اکانت شبکه اجتماعی‌اش اعلام کرد که نسبت به آن دوران تفاوت بسیاری کرده است و به آن نوشته ها اعتقادی ندارد. بنابر گزارشی که باشگاه برنلی منتشر کرده است، این بازیکن 6 مورد از قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس  را  زیر پا گذاشته است.

به این ترتیب آقای گل فصل گذشته برنلی در رقابت‌های چمپیون‌شیپ انگلیس دیدار دوشنبه این تیم مقابل واتفورد را از دست خواهد داد، علاوه بر آن دیدارهای این تیم مقابل آرسنال، اورتون و ساوتهمپتون را به دلیل این محرومیت از دست خواهد داد. همچنین این بازیکن باید مبلغ 25 هزار پوند جریمه را نیز بپردازد. باشگاه برنلی در بیانیه خود ادامه داده است:

به این محرومیت احترام می‌گذاریم، باید تمامی بازیکنان ورزش حرفه‌ای در مورد انتشار پست‌ در شبکه‌های اجتماعی‌شان توجه بیشتری داشته باشند.

1899