فابرگاس: هرگز به اندازه این فصل نیمکت نشین نبوده ام

فابرگاس: هرگز به اندازه این فصل نیمکت نشین نبوده ام

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک سابق آرسنال بسیار امیدوار است در دیدار روز شنبه برابر تیم سابقش به میدان برود. هافبک اسپانیایی چلسی بار دیگر تأکید کرد علیرغم آنکه در این فصل زمان زیادی را روی نیمکت ذخیره ها نشسته، باز هم آینده خود را در استمفورد بریج جستجو می کند.

به گزارش وب سایت نود، سسک فابرگاس بار دیگر تأکید کرد علیرغم شایعات گسترده ای که پیرامون جدایی وی از چلسی به گوش می رسد، همچنان نسبت به آبی پوشان لندن متعهد است اما روزهای نیمکت نشینی و تماشا کردن بازی های تیم از روی نیمکت ذخیره ها را بسیار سخت و دشوار توصیف کرد.

سسک فابرگاس که سابقه بازی در تیم های آرسنال و بارسلونا را دارد، در این فصل به ندرت از سوی آنتونیو کونته در ترکیب چلسی بازی کرده و در این شرایط اخباری مبنی بر احتمال پیوستن سسک به رئال مادرید در رسانه ها منتشر شده است. سسک در گفتگویی که با Cadena COPE داشت، بار دیگر بر ادامه حضور در چلسی تأکید کرد و گفت:

فکر جدایی از چلسی حتی یکبار هم به ذهنم خطور نکرده است. در مورد شایعات مربوط حضورم در رئال مادرید باید بگویم شاید از سوی رئال مادرید تماس های گرفته شده باشد، و شاید هم هیچ تماسی برقرار نشده باشد؛ اما شخصاً فکر جدایی از چلسی را نکرده ام. از اینکه مدام شایعاتی در مورد رفتن یا نرفتن من از چلسی مطرح می شود یا به گوش من می رسد، واقعاً خسته شده ام. بگذارید شایعه سازان هر روز یک تیم برای من انتخاب کنند زیرا ظاهراً قصد دارم به 20 تیم مختلف بروم.

فابرگاس 29 ساله در ادامه حرف هایش را اینگونه ادامه داد:

من فقط یک بازیکن هستم. در همین تیم به رقابت با دیگران خواهم پرداخت. اگر مطمئن بودم که سطح کیفی و فنی بازی های من به درد این تیم نمی خورد و آنقدر بازیکن خوبی نیستم که بخواهم در چنین تیمی بازی کنم، خودم زودتر از دیگران تصمیم به رفتن می گرفتم اما اکنون از بودن در چلسی بسیار خوشحالم. از اینکه در ترکیب تیم بازی نمی کنم مرا بسیار آزار می دهد اما اعتقادم بر اینست که می توانم در چلسی بازی کنم و برای این تیم مؤثر باشم.

سسک فابرگاس در ادامه به مسئله دیگری هم اشاره داشت و اقرار می کند:

اینکه بیشتر زمان بازی های فصل را نیمکت نشین باشی، بسیار آزار دهنده و نا امید کننده است؛ در این فصل گهگاه در برخی بازیها به عنوان بازیکن ذخیره بازی کرده ام. نیمکت نشینی بسیار سخت است و خودم در طول دوران فوتبال حرفه ای، هرگز به این اندازه طولانی روی نیمکت نبوده ام. هرگاه که به درخواست سرمربی به میدان می روم، به نظر خودم واقعاً عملکرد خوبی دارم و به تیم کمک می کنم. همین مسئله تا حدودی برایم رضایت بخش است. امیدوارم بتوانم روز شنبه در ترکیب چلسی حضور داشته باشم و روبروی تیم سابق خود بازی کنم.

2081