کلوپ: از بازی دادن کاریوس هیچ منظور خاصی برای مینیوله ندارم

کلوپ: از بازی دادن کاریوس هیچ منظور خاصی برای مینیوله ندارم

وبسایت رسمی برنامه نود - یورگن کلوپ سرمر بی لیورپول قصد دارد در دیدار هفته ششم تیمش برابر هال سیتی، دروازه بان جوان و آلمانی تیمش را به میدان بفرستد.

به گزارش وب سایت نود، مربی لیورپول احتمال حضور لوریس کاریوس در دروازه لیورپول در بازی فردا را بسیار زیاد دانست. کاریوس 23 ساله در تعطیلات بین دو فصل از ماینز آلمان جدا شد و به لیورپول پیوست. ظاهراً یورگن کلوپ از همان ابتدای فصل قصد داشت کاریوس را به عنوان سنگربان اصلی و شماره یک تیمش انتخاب کند، اما مصدومیت این دروازه بان جوان از ناحیه دست باعث شد تا چند هفته ای را دور از میادین باشد.

لوریس کاریوس پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت خود، در جام اتحادیه فوتبال انگلیس در ترکیب لیورپول به میدان رفت و نخستین بازی اش را در این تیم انجام داد، و باید خود را برای دومین بازی در ترکیب لیورپول آماده کند. البته یورگن کلوپ سعی می کند هیچ تضمینی به کاریوس ندهد، اما تمامی شواهد بیانگر حضور کاریوس در دروازه لیورپول برای دیدار با هال سیتی است. کلوپ پیش از بازی روز شنبه تیمش در گفتگویی با Liverpool Echo شرکت کرد و از برنامه ها و شرایط تیمش برای این بازی گفت:

می خواهیم روش های متفاوتی را تجربه کنیم. از نظر من لوریس برای بازی با هال سیتی مشکلی ندارد زیرا در جام اتحادیه برابر دربی کانتی هم به عنوان سنگربان اصلی به میدان رفت. البته بازی با دربی کانتی نمی تواند محک جدی برای لوریس باشد، به همین علت در این بازی خانگی باز هم از وی در درون دروازه استفاده خواهیم کرد تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. البته نباید تفسیرهای اشتباهی از حضور کاریوس در درون دروازه داشته باشیم. از بازی دادن کاریوس واقعاً هیچ منظوری ندارم.

کلوپ درباره وضعیت دروازه بان اصلی لیورپول در ادامه فصل هم اینگونه توضیح داد:

برنامه ای که در نظر دارم برای کاریوس و مینیوله اجرا کنم به این ترتیب خواهد بود که یک بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه برابر سوانسی، از کاریوس استفاده خواهیم کرد، و پس از آن هم برنامه بازی های ملی را در پیش خواهیم داشت؛ بعد از انجام بازی های ملی هر دو دروازه بان می توانند در شرایطی مساوی به رقابت پرداخته و قابلیت های خود را به کادر فنی نشان دهند.

کلوپ در ادامه حرف هایش تأکید کرد:

این برنامه را به خاطر تردید در انتخاب یکی از دو دروازه بان اجرا نمی کنیم و قصد آزمایش کردن آنها را هم نداریم. ما دو دروازه بان بسیار عالی در تیم خود داریم که همه هدف من اینست که چگونه از آنها بازی بگیرم که هم به سود خودشان باشد و هم به پیشرفت و کسب نتایج خوب لیورپول کمک کند. البته من هم شرایط حساس پست دروازه بانی را می دانم، اما اطمینان دارم که پایان خوشی برای ما خواهد داشت.

در پایان یورگن کلوپ با گفتن این جمله به صحبت های خود پایان داد:

لیورپول روز شنبه سنگربان بسیار مطمئنی در درون دروازه خواهد داشت، چه مینیوله باشد و چه کاریوس.

2081