خانزاده: تراکتور پر‌مهره‌ترین تیم لیگ است

خانزاده: تراکتور پر‌مهره‌ترین تیم لیگ است

 مدافع سابق پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی و باخت 3 بر صفر مقابل این تیم به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: تراکتور بازیکنان بزرگ  و با کیفیتی دارد و اکثر بازیکنان این باتجربه هستند. ولی ما در همان دقایق ابتدایی روی صحنه‌ای گل خوردیم که به نظرم اشتباه بود و پنالتی نبود. چون در خانه حریف بازی می‌کردیم پس از گل نتوانستیم تمرکز خودمان را حفظ کنیم و به هم ریختیم و همین موضوع باعث شد تا نتوانیم به بازی برگردیم. تراکتور از لحاظ مهره‌ای قوی ترین تیم ایران است. بازیکنان تراکتور بعد از پنالتی در نیمه خودی جمع شده بودند و در دو ضد حمله به ما گل زدند که همین موضوع کار را برای ما سخت کرد.

خان‌زاده در مورد اینکه در تیم جدیدش توانسته بازی‌های خوبی را از خود نشان دهد ادامه داد: بعد از داستان کابوس واری که داشتم اوضاع برایم خیلی سخت می گذشت و امسال خدا را شکر با یک انگیزه و روحیه جدید که آقا فرهاد خیلی در آن تاثیرگذار بوده است توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم0 فکر می کنم اگر خوب شدنی هم در کار بوده، انگیزه و روحیه ای است که آقای کاظمی به من و تیم تزریق کرده است.

وی در مورد اینکه چرا هواداران از بازی های تیم های مشهدی استقبال نمی کنند افزود: نمی دانم چرا نمی‌آیند ولی من هم از تعدادی که به استادیوم می‌آیند و هم هوادارانی که در خانه بازی های ما را می بینند تشکر می کنم و امیدوارم در آینده حمایت بیشتری را از ما داشته باشند.