رانیری: رونی در سطح بازیکن ذخیره لستر سیتی هم نیست

رانیری: رونی در سطح بازیکن ذخیره لستر سیتی هم نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی ایتالیایی لستر سیتی معتقد است بازیکنان تیمش خیلی بهتر از کاپیتان منچستر یونایتد هستند و تک تک بازیکنانش را به وین رونی ترجیح می دهد.

به گزارش وب سایت نود، کلودیو رانیری اینگونه تصور می کند که اگر وین رونی بازیکن لستر سیتی بود، در ترکیب بازیکنان اصلی من هیچ جایی نداشت.

این روزها وین رونی به خاطر شکست های متوالی منچستر با مربیگری ژوزه مورینیو، بسیار مورد انتقاد قرار می گیرد، اما پس از پیروزی شیاطین سرخ در جام اتحادیه برابر نورتهمپتون تاون، اوضاع برای آنها کمی بهتر شده. کلودیو رانیری ایتالیایی پیش از دیدار روز شنبه برابر منچستر یونایتد در اولدترافورد، در گفتگو با روزنامه ها و مطبوعات انگلیسی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود. رانیری تمام و کمال از وین رونی تمجید کرد و گفت:

حقیقت اینست که با تمام احترام و علاقه ای که رونی دارم، اما اگر او بازیکن لستر سیتی بود، در ترکیب تیم اصلی من هیچ جایی نمی داشت. رونی بازیکن فوق العاده ای است؛ او واقعاً مثل یک قهرمان است. اما من عاشق بازیکنانم هستم و از اینرو بازیکنانم را با هیچ چیز عوض نمی کنم. از اینکه چنین بازیکنانی را در اختیار دارم بسیار خوشحال و راضی هستم و تصور همه اعضای باشگاه اینست که فصل بسیار خوبی را پیش رو داریم.

در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم های لستر سیتی و منچستر یونایتد، روز شنبه در اولدترافورد به مصاف هم می روند.

2081