پیش بازی لیورپول-هال سیتی؛ کلوپ به دنبال حفظ ثبات

پیش بازی لیورپول-هال سیتی؛ کلوپ به دنبال حفظ ثبات

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول، شنبه و از هفته ششم لیگ جزیره، میزبان هال سیتی خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته ششم لیگ برتر انگلیس و از ساعت 17:30 شنبه و در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده آندره مارینر خواهد بود.

لیورپولی‌ها در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهرشده‌اند و می‌توان آن‌ها را از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر جزیره دانست. در پنج هفته ابتدایی شاگردان کلوپ در خانه آرسنال و چلسی پیروز شده‌اند و در خانه تاتنهام هم یک امتیاز کسب کرده اند تا بتوان آن‌ها را یکی از مدعیان قهرمانی این فصل انگلیس به شمار آورد. هرچند این تیم در حال حاضر در فاز تهاجمی عملکردی فوق‌العاده دارد، اما ضعف‌های دفاعی این تیم هنوز به‌طور کامل برطرف نشده و درعین‌حال نبود ثباتی که در شکست مقابل برنلی به چشم آمده، باعث می‌شود علامت سؤال برای لیورپول در دیدار با تیم‌های کوچک کماکان باقی باشد. یورگن کلوپ در این بازی شی اوجو و ممدو ساکو را در اختیار نخواهد داشت. ضمن اینکه وضعیت وینالدوم و استوریج نیز برای این بازی نامشخص است. درعین حال این مربی آلمانی در مورد انتخاب اولش برای پست دروازه‌بانی نظر قطعی نداده و از هردوی مینیوله و کاریوس ابراز رضایت کرده است.

هال سیتی اما در حالی پا به این میدان می‌گذارد که پس از شروعی درخشان در لیگ، حالا کم‌کم با واقعیت و شرایط نامساعد خود روبه‌رو می‌شود. این تیم که در دو بازی اول خود 6 امتیاز کسب کرده بود، در سه بازی بعدی تنها یک امتیاز کسب کرده است. مایک فیلان، دستیار سابق سر الکس فرگوسن اما در این تیم تا حدی شایستگی‌های خود را ثابت کرده است و امیدوار است بتواند به‌طور رسمی سرمربی این تیم شود. در این بازی آلن مک گریگور، مایکل داوسون و الکس بروس سرشناس‌ترین غایبان هال سیتی خواهند بود.

ترکیب احتمالی دوتیم

 نکات آماری بازی

لیورپول در 9 بازی آخر خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده است.آنفیلدی ها هیچ‌گاه در یک بازی خانگی مقابل هال سیتی شکست نخورده‌اند.سنگین‌ترین شکست تاریخ هال سیتی در لیگ برتر، در سپتامبر 2009 در آنفیلد رقم خورد؛ جایی که آن‌ها با نتیجه 6-1 شکست خوردند.تحت هدایت کلوپ، لیورپول تنها در یک دیدار خانگی موفق به گلزنی نشده است که دیدار ژانویه گذشته مقابل منچستریونایتد بوده است.هال سیتی در هر پنج بازی اول فصل از یک ترکیب در ابتدای بازی استفاده کرده است. آخرین بار استون ویلای فصل 9-2008 به چنین رکوردی رسیده بوده است.سادیو مانه در پنج بازی آخر خانگی خود، 7 گل به ثمر رسانده است.لیورپول در 5 بازی از 6 بازی آخر خانگی خود حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.بازی روز شنبه، مصادف با تولد 54 سالگی مایک فیلان، سرمربی هال سیتی، خواهد بود.

 پیش‌بینی نتیجه بازی

کد 1405