همه چیز تحت تاثیر تکرار 6 تایی ها!

همه چیز تحت تاثیر تکرار 6 تایی ها!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی اکسین مقابل پارس جنوبی، برد گل گهر صدرنشین مقابل فجر و البته برد 6 گله خونه به خونه مقابل راه آهن نتایج جالبی بودند که در این هفته رقم خوردند. با در شرایطی که این مسابقات در هفته آینده به دلیل تقارن با جام حذفی تعطیل است، رقابت های هفته هشتم را با یکدیگر مرور می کنیم. مسابقاتی که هنوز مانده تا به مرحله شناخت دو مدعی اصلی صعود برسد. 

6 برد و 15 امتیاز به همراه رتبه دوم

خونه به خونه مقابل راه آهن توانست دومین برد متوالی خود را کسب کند و با 15 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ دسته اول حضور داشته باشد. این برد در حالی رقم خورد که تعدادی از بازیکنان لیگ برتری این تیم با به ثمر رساندن 6 گل بردی غیرقابل تصور را برای تیمش رقم زدند.  البته راه آهن هم در این مسابقه نمایش خوبی داشت و بارها دروازه حریف شمالی خود را تهدید کرد. 

رکوردشکنی وینکو در باخت

گل گهر سیرجانی تیمی که با 18 امتیاز در صدرجدول حضور دارد توانسته باز هم رکوردشکنی کند، آنها تنها تیمی هستند که تا به امروز حتی یک باخت هم در جدول کسب نکردند و 3 متوالی است که در صدرجدول حضور دارند. گرچه ابتدای فصل مسئولین این تیم معتقد به حفظ تیمشان در لیگ دسته اول بودند و به صعود فکر نمی کردند اما امروز با این نتایجی که کسب کردند قطعا هم هواداران سیرجانی و هم مسئولین در ادامه کار انتظار دیگری از تیم خواهند داشت.

پیش روی اکسین با آقای گل 

تقابل داماد و پدرزن با برد اکسین و فیروز کریمی همراه شد. این در حالی است که گل های تیم اکسین در دقایق پایانی توسط میربزرگی و امیری به ثمر رسید اما در ادامه داور 6 دقیقه برای تیم پارس وقت اضافه در نظر گرفت تا بلکه آنها بتوانند نتیجه را به نفع خود تغییر دهند که این اتفاق رخ نداد و پدرزن دست پر از خانه داماد به خانه بازگشت. گل میربزرگی هشتمین گل این بازیکن در رقابت های این فصل از رقابت های لیگ دسته یک بود که او را تبدیل به موثرترین بازیکن فیروز کریمی می کند.

اولین برد سرمربی بومی در خانه حریف

تیم بحران زده یزد که نتایجی جز تساوی و باخت کسب نکرده بود امروز توانست در اراک به اولین برد خود برسد و 14 امتیازی شود. یک ضربه کاشته از فاصله 35 متری با چاشنی شانس شکست تلخی را برای آلومینیوم اراک رقم زد. آنها که در انتظار یک برد خانگی مقابل فولادیزد بودند با وجود حملات مبتنی از چپ و راست هرگز موفق به گلزنی مقابل تیم نارنجی پوش یزد نشدند.

سهراب بالاتر از میثاقیان

بادران باز هم نتوانست نتیجه ای که باید را کسب کند و خود را در بالای جدول جزو مدعیان لیگ دسته اول قرار دهد در حالی که خونه به خونه در این دو هفته توانست با 2 پیروزی متوالی بالاتر از هم نوع متمول خود در لیگ دسته اول باشد. در مقابل سهراب بختیاری زاده در 3 متوالی با کسب 3 تساوی توانست بالاتر از میثاقیان قرار بگیرد.  شاگردان میثاقیان دومین هفته متوالی موفق به گلزنی مقابل حریف نشده اند تا دستشان از برد کوتاه بماند. البته این تیم با سرمربی کارکشته اش به آینده امیدوار است. 

پیروزی خیبر در تقابل تیم های بحران زده و کم جان 

شهاب دارایی با به ثمر رساندن اولین گل در دقایق ابتدایی توانست تیمش را صاحب اولین برد کند و خیبری ها درتمام دقایق بازی به حفظ این یک گل پرداختند اگرچه ایرانجوان در هفته قبل توانسته بود فجر را شکست دهد و 2 پله بالاتر از خیبر باشند اما متاسفانه شاگردان خرمزی نتوانستند این پیروزی ها را در ادامه تثبیت ببخشند.

گلزنان سابقا لیگ برتری  منصور ابراهیم زاده و مایلی کهن دو مربی مشهور فوتبال ایران هستند که انتظارات از آنها در سطح لیگ دسته اول بالاست. این دو مربی امروز در مسابقه ای که می توانست جذاب تر هم از کار دربیاید، با مسابقه ای که 3 گل در پی داشت به کار خود پایان دادند. گل هایی که توسط بازیکنان سابقا لیگ برتری به ثمر رسید. حسین شنانی، شاهین ثاقبی و مهدی دغاغله که خود سابقه حضور در تیم فوتبال ملوان را در یک فصل خاطره انگیز با دراگان اسکوچیچ دارد. البته آن ملوان تفاوتی بسیار با ملوان امروز دارد. همانطور که مس از زمان حضورش در سطح اول لیگ و صعود به آسیا شرایطی کاملا متفاوت با امروز دارد.

پیروزی قرمز شمال بر آبی جنوب

دیدار دربی قرمز و آبی شمال و جنوب در حالی به پایان رسید که سپیدرود رشت توانست در دقایق آخر نتیجه را به سود خود کند اگرچه در این بازی سهیل حق شناس مهاجم سرشناس این تیم در ترکیب حضور نداشت. سپیدرود با توجه به نتایج کسب شده در این هفته باز هم در رده سوم ماندگار شد. این در حالی است که استقلال اهواز با ترکیب عجیبش همچنان به روند ناکامی ادامه می دهد و نامزد اصلی سقوط به دسته پایین تر لیگ است.