خواهش می‌کنم هواداران به ورزشگاه بیایند

خواهش می‌کنم هواداران به ورزشگاه بیایند

دیدار دو تیم پدیده و نفت آبادان در مشهد و در یک بازی تماشایی و مهیج به تساوی پر گل 3 بر 3 انجامید. خرسندنیا که سال گذشته در تیم استقلال تهران توپ می زد درباره این دیدار با خبرنگار "ورزش‌سه" گفتگو کرده است.

مستحق باخت نبودیم / غافلگیر می‌شدیم

بازی خیلی خوبی بود. ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم سوار بازی بودیم. و با تمام احترامی که برای آقای دست نشان و تیم نفت آبادان قائلم معتقدم که تیم ما مستحق باخت نبود. در نیمه اول هم ما روی یک غافلگیری گل خوردیم و در نیمه دوم هم ما سوار بازی بودیم ولی باز هم فافلگیر شدیم و گل دوم را خوردیم ولی خوشحالم که موفق شدیم به بازی برگردیم و به یک تساوی ارزشمند برسیم.

هیچ کس فکر نمی کرد به بازی برگردیم

آقای مهاجری بر تیم اشراف کامل دارند. تیم نفت خیلی بسته بازی می کرد. در نیمه دوم با اینکه هیچ کس فکرش را نمی کرد ما به بازی برگشتیم و بازی را مساوی کردیم. مساوی برای تیم مشهد زیاد خوب نیست ولی اینکه برگشتیم خوب نیست.

تعطیلات برای تیم هایی که شروع خوبی داشتند خوب نیست

با تمام احترامی که برای تیم ملی و کیروش سرمربی تیم ملی همه ما قائل هستیم و اینکه باید دست به دست بدهیم تا تیم ملی به جام جهانی برود، اما این تعطیلات به تیم های مثل ما که خیلی خوب ابتدای فصل را شروع کردیم ضربه می زند. این وقفه‌ها برای تیم هایی که تمرینات خوبی را در ابتدای فصل شروع می کنند خوب نیست ولی امیدوارم ما در بازی های آینده و با شروع لیگ شروعی خوب در مسابقات داشته باشیم.

خواهش می کنم هواداران به استادیم بیایند

متاسفانه در این فصل تماشاگران زیادی از بازی های ما استقبال نمی کنند؛ مسافت، ساعت برگزاری بازی‌ها و انتخاب روزهای هفته از عواملی است که باعث می شود تماشاگران از بازی های ما استقبال خوبی نکنند؛ اما من از تریبون شما استفاده می کنم و از هواداران مشهدی خواهش می کنم که برای حمایت ما به استادیوم بیایند. نمی خواهم از تیم شهرم تعریف کنم ولی تیم کاملی داریم و امیدوارم بتوانیم با چند برد به علاوه بازی با کیفیت هواداران خود را به استادیوم بیاوریم. می خواهیم پدیده لیگ باشیم حرف خاصی در مورد تیم استقلال ندارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. در حال حاضر تمام تمرکز من روی تیم شهرم است و امیدوارم با کیفیت بازی خوب و کسب نتایج خوب پدیده را به پدیده لیگ بدل کنیم.