مهاجری: بعد از پنالتی، فکر نمی کردم به بازی برگردیم

مهاجری: بعد از پنالتی، فکر نمی کردم به بازی برگردیم

سرمربی پدیده گفت: در بازی با صنعت نفت دو امتیاز از دست دادیم ولی چیزهای زیادی یاد گرفتیم.

رضا مهاجری در گفت و گو با کاپ، درباره تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما درست است که در این مسابقه دو امتیاز را از دست دادیم اما در کنارش، نشان دادیم چقدر برای رسیدن به پیروزی عطش داریم و چیزهای زیادی یاد گرفتیم. وقتی سه بازیکن برای ریباند به سمت توپ حمله ور می شود یعنی فعل خواستن در تیم ما صرف شده است.

وی در ادامه افزود: عملکرد بچه ها خصوصا در نیمه دوم قابل تقدیر بود. بازی هم در نوع خودش عجیب و غریب بود و من در عمر فوتبالی ام کمتر مثل آن را دیده بودم.

سرمربی پدیده درباره نا امید شدن خودش، وقتی تیمش 3-1 عقب بود تصریح کرد: بعد از اینکه در دقیقه 89 پنالتی از دست رفت و ما 3-1 عقب بودیم فکر نمی کردم به بازی برگردیم. آن پنالتی آب سردی بر پیکره ما بود اما بچه ها سرد نشدند و به تلاش خود ادامه دادند. خدا را شکر که از یک شکست بد گریختیم.

وی درباره عملکرد ضعیف خط دفاعی تیمش بیان داشت: در بازی برابر سپاهان، سایپا، استقلال خوزستان خط دفاعی ما نمایش خوبی داشت. اما در این بازی علی رغم تذکراتی که داده بودیم و گفتیم که تیم حریف روی ضدحمله ها قوی است و نباید بین دو دفاع فاصله بیفتد اما بازهم این اتفاق روی گل های اول و سوم رخ داد. حالا هم آن دیدار تمام شد وباید به فکر آینده باشیم.

سرمربی پدیده درباره قرار گرفتن تیمش در پایین جدول گفت: وقتی یک تیم با یک برد 7 پله در جدول رده بندی صعود می کند نباید به جدول زیاد توجه کرد. هیچ تیمی جایگاهش در جدول مطمئن نیست و ما هم نگران نیستیم. قطعا شرایط در آینده بهتر خواهد شد.

وی درباره عملکرد نه چندان خوب دیارا آسوبایا اذعان داشت: اتفاقا به نظرم آسو یکی از بهترین بازیکن ماست که کاملا شرایط را درک می کند. با خودش در این باره صحبت کردم. او گفت که لیگ ایران فشرده تر و سریع تر از لیگ ارمنستان هست و به همین دلیل کمی زمان لازم است تا خودش را با شرایط لیگ ما آدابپه کند.

سرمربی پدیده درباره قضاوت خورشیدی و اعتراض دست نشان به داوری گفت: داوری مشکل خاصی نداشت اما اگر قرار باشد کسی اعتراض کند ما هستیم. داور می توانست کمی با ما مهربان تر باشد و برایمان پنالتی بگیرد. همان صحنه ای که پنالتی هم گرفته شد پیش از آن هم بازیکن نفت خطا کرده بود که داور خطا نگرفت ونزدیک بود من از کوره دربروم.

وی درباره آخرین وضعیت تیمش افزود: تمرینات را تعطیل نکردیم. از فردا بچه ها کارشان را ادامه می دهند. بعد از بازی جام حذفی هم یک بازی تدارکاتی با یک تیم مشهدی انجام می دهیم. دیگر نمی خواهیم بدنسازی کنیم چرا که مشکل ساز خواهد شد. طوری کار می کنیم انگار 35 هفته داریم نه 30 هفته.

مهاجری در پایان گفت: به جز فرامرزی دیگر مصدومی نداریم. فرامرزی هم مشکلش مربوط به فصل گذشته است و دو سه روز پیش پایش را جراحی کرد. احتمالا او را از لیست خارج می کنیم تا بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم.