پیشنهاد نجومی منچستر سیتی برای جذب بونوچی؛ آیا یوونتوس باز هم مقاومت خواهد کرد؟

پیشنهاد نجومی منچستر سیتی برای جذب بونوچی؛ آیا یوونتوس باز هم مقاومت خواهد کرد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولان باشگاه منچستر سیتی قصد دارند بار دیگر پیشنهادی به ارزش 50 میلیون پوند را برای جذب لئوناردو بونوچی به باشگاه یوونتوس ایتالیا ارائه دهند.

به گزارش وب سایت نود، پس از مصدومیت دوباره وینسنت کمپانی کاپیتان و مدافع میانی منچستر سیتی، مسئولان این باشگاه تصمیم قطعی خود برای استخدام یک مدافع جایگزین را اتخاذ کردند.

پپ گواردیولا بارها اعلام کرده بونوچی یکی از بازیکنان مورد علاقه وی می باشد زیرا توانایی فوق العاده ای در شروع و پایه ریزی حمله از زمین خودی را دارد. در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال، کشمکش فراوانی بین دو باشگاه چلسی و یوونتوس برای انتقال بونوچی وجود داشت که یوونتوس از مواضع خود کوتاه نیامد و با انتقال این مدافع ملی پوش مخالفت کرد.

بنا بر گزارش روزنامه The Sun، وینست کمپانی که پس از یک دوره مصدومیت طولانی مدت در ترکیب منچستر سیتی قرار گرفت، در همان دیدار دچار مصدومیت مجدد شد و وضعیت وی برای ادامه حضور در میادین مشخص نیست. به همین علت مسئولان من سیتی در نهایت تصمیم به خرید یک مدافع برجسته و طراز اول گرفتند که لئوناردو بونوچی اصلی ترین گزینه آنها به حساب می آید. در شرایط فعلی، پپ گواردیولا می تواند به طور موقت از الکساندر کولاروف در پست مدافع میانی استفاده کند، اما در صورتی که غیبت کمپانی خیلی طولانی شود، در پنجره زمستانی نقل و انتقالات باید بازیکن جدیدی را جذب کنند.

اوایل این ماه لئوناردو بونوچی اذعان کرده بود که پیشنهاد یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس بسیار او را وسوسه کرده و دلیل اصلی آن هم حضور مربی این تیم لیگ برتری است. اما در پایان هم تأکید کرده بود که یوونتوس خانه اوست و از حضور در این تیم بسیار خوشحال است و رضایت دارد.

2081