رانیری: شاید مسئولان منچستر یونایتد تاریخ دقیق فصل نقل و انتقالات را نمی دانند

رانیری: شاید مسئولان منچستر یونایتد تاریخ دقیق فصل نقل و انتقالات را نمی دانند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی ایتالیایی لستر سیتی شایعات مربوط به بازگشت هافبک تیمش به منچستر یونایتد را خبری خوب برای این باشگاه می داند.

به گزارش وب سایت نود، کلودیو رانیری اظهار داشت که شایعات مربوط به پیوستن درینک واتر به باشگاه سابقش خبری خوب برای لستر سیتی است.

دنی درینک واتر از سنین نوجوانی بازیکن تیم های پایه منچستر یونایتد بود، اما هرگز نتوانست برای تیم اصلی این باشگاه بازی کند و پس از چندین سال حضور قرضی در تیم های مختلفی از جمله کاردیف سیتی و واتفورد، سرانجام در سال 2012 با جدایی قطعی از منچستر یونایتد، به لستر سیتی پیوست. دوران درینک واتر در لستر سیتی موفقیت آمیز بود، و به ویژه در فصل گذشته این بازیکن از عوامل اصلی قهرمانی لستر در لیگ برتر به شمار می رفت. بازی های درخشان و تداوم آمادگی درینک واتر سرانجام نتیجه بخش بود و در ماه مارس برای اولین بار به تیم ملی انگلیس دعوت شد.

شرایط آرمانی و رو به رشد این بازیکن 26 ساله توجه بسیاری از مربیان و باشگاه های انگلیسی را به خود جلب کرده و ژوزه مورینیو از تمایل شدید خود برای جذب درینک واتر جهت تقویت خط هافبک تیمش خبر داد. پس از ابراز علاقه رسمی مورینیو به جذب این هافبک شایعاتی زیادی در ارتباط با احتمال بازگشت او به منچستر یونایتد مطرح شد. در حالیکه کلودیو رانیری به صراحت اعلام کرده بود قصد فروش دنی درینک واتر را ندارد، شایعات مطرح شده از زاویه دیگری بررسی کرد و نظرش را اینگونه بیان کرد:

این شایعات نشانه اینست که کیفیت بازیکنان تیم ما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و همواره در حال پیشرفت هستند. خیلی تعجب می کنم زیرا پنجره نقل و انتقالات بازیکنان تا یک ماه پیش باز بود نه حالا. درینک واتر در ماه آگوست قرارداد با باشگاه امضا کرد و الان اوضاع تیم کاملاً آرام است. وقتی مجموعه ای از بازیکنانی را در اختیار دارم که تیم های بزرگی خواهان جذب آنها هستند، این مسئله هم برای خود بازیکن خوشایند و رضایت بخش است و هم برای ما؛ این یعنی هم قبلاً و هم حالا به خوبی کار می کنیم.

رانیری که در این فصل هنوز نتوانسته تیمش را به ثبات و قدرت فصل پیش برساند، درباره شایعاتی که در فوتبال انگلیس مطرح می شود، گفت:

گاهی اوقات فکر می کنم حتماً روزنامه ها و خبرنگاران اخبار کافی تهیه نکرده و ندارند، و به همین خاطر چنین شایعاتی را نوشته و منتشر می کنند. سال گذشته هیچ کس سراغ بازیکنان من نمی آمد، اما حالا تیم های بسیار بزرگ و طراز اول اروپا برای جذب آنها تلاش می کنند. بازیکنانم باید بابت این مسئله به خود افتخار کنند و البته همین مسیر و روند را هم ادامه دهند.

رانیری که در نشست خبری پیش از بازی لستر سیتی با منچستر یونایتد به سئوالات خبرنگاران پاسخ می داد، در ادامه باز هم به مسئله انتقال درینک واتر به منچستر یونایتد پرداخت و تأکید کرد:

او قرارداد جدیدی با باشگاه امضاء کرد و در این قرارداد هم هیچ بندی برای جدایی از لستر ذکر نشده است. ما قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم.

مربی سابق تیم های یوونتوس، اینتر و رم ایتالیا در پایان درباره احتمال حضور کسپر اشمایکل در دیدار شنبه برابر منچستر، پس از غیبت در دیدار برابر تیم های برنلی و چلسی، اینگونه بیان کرد:

اشمایکل امروز یک جلسه تمرین با ما خواهد داشت، و فردا وضعیت او را دوباره بررسی خواهم کرد. اگر مشکل حادی وجود نداشته باشد، کسپر در بازی با منچستر در درون دروازه خواهد ایستاد.

2081