جام جهانی فوتسال؛ آرژانتین و آذربایجان هم به یک چهارم رسیدند

جام جهانی فوتسال؛ آرژانتین و آذربایجان هم به یک چهارم رسیدند

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های ملی فوتسال آرژانتین و آذربایجان با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی فوتسال راه یافتند.

به گزارش وب سایت نود، رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال با برگزاری سه بازی آخر این مرحله دنبال شد که تا این لحظه تکلیف دو تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد و آخرین دیدار هم در حال برگزاری است.

پیروزی فوتسال آرژانتین به سبک فوتبالی

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی بازی های جام جهانی فوتسال که در کشور کلمبیا در حال برگزاری است، تیم های فوتسال آرژانتین و اوکراین با حضور حدود هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند. در این بازی گرچه موقعیت هایی نصیب هر دو تیم شد، اما درخشش دروازه بان های دو تیم فرصت گلزنی به حریف نمی داد؛ به ویژه دروازه بان اوکراین که دو موقعیت بسیار عالی و تک به تک را از بازیکنان آرژانتین گرفت و مانع گلزنی آنها شد. دو تیم در پایان دو وقت عادی به تساوی بدون گل رسیدند و بازی در وقت های اضافه ادامه یافت. در حالیکه تنها 90 ثانیه به پایان وقت اضافه دوم باقی مانده بود، و به نظر می رسید سرنوشت بازی به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد، کوزولینو بازیکن شماره هفت آرژانتین موفق شد دروازه اوکراین را باز کرده و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. با این پیروزی آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها صعود کرد. حریف آرژانتین در این مرحله، برنده دیدار تیم های مصر و ایتالیا خواهد بود که بازی این دو تیم در حال برگزاری است. این بازی در فاصله چهار دقیقه تا پایان بازی با نتیجه مساوی 3 بر 3 در حال پیگیری است.  

آذربایجان حریف پرتغال شد

در دیگر دیدار این مرحله دو تیم تایلند و آذربایجان به مصاف هم رفتند و پرگل ترین بازی رقابتها تا این مرحله را برگزار کردند. این دیدار در حضور 850 تماشاگر در شهر مدلین برگزار شد و دو تیم از همان ابتدای کار بازی را هجومی آغاز کردند و بازی پرگل و بسیار جذابی را به نمایش گذاشتند که حاصل آن رد و بدل شدن 21 گل بود. نیمه نخست با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید. دو تیم در پایان دو وقت عادی با تساوی 7 بر 7 به کار خود پایان دادند. در وقت های اضافی بازی، تیم آذربایجان بازی طوفانی و سراسر هجومی را به نمایش گذاشت و با زدن 6 گل کار حریف آسیایی خود را یکسره کرد. تایلند هم در وقت های اضافه تنها یک گل زد تا این دیدار در پایان با حساب 13 بر 8 به سود آذربایجان خاتمه یابد. گل های تیم فوتسال آذربایجان در این بازی را حسین لی دروازه بان آذربایجان (یک)، بولینا (3 گل)، فینئو (5 گل) و واسورا (2 گل) به ثمر رساندند. سورن ویچان (2 گل)، وونکائو کاپیتان تایلند (3 گل) و توان کلانج (3 گل) گلزنان تایلند در برابر آذربایجان بودند.

به این ترتیب، تیم فوتسال آذربایجان راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله باید مصاف دیگر تیم اروپایی یعنی پرتغال برود. دیدار تیم های آذربایجان و پرتغال بامداد دوشنبه به وقت ایران برگزار خواهد شد.

2081