هرنانس: من هم جای تماشاگران بودم، خودم را هو کنم

هرنانس: من هم جای تماشاگران بودم، خودم را هو کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک برزیلی یوونتوس ضمن تأیید این مسئله که تا کنون حضور موفقی در این تیم نداشته، ابراز امیدواری کرد در فصل جاری عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش وب سایت نود، هافبک برزیلی یوونتوس اعتراف کرد که تا کنون بازی های خوبی در سری آ برای بیانکونری انجام نداده و باید به هواداران حق داد که از عملکرد او ناراضی باشند.

هرنانس 31 ساله از ابتدای فصل گذشته به یوونتوس پیوست، اما در این تیم نتوانست انتظارها را برآورده سازد؛ به همین علت هواداران یوونتوس همواره به این بازیکن اعتراض می کردند. پس از این اعتراض های مکرر هواداران به بازی های ضعیف هرنانس، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس به دفاع از هافبک برزیلی تیمش پرداخت. اما پس از آن، هرنانس گفتگویی با اسکای اسپورت ایتالیا انجام داد و به عملکرد ضعیف خود در تورین اعتراف کرد. هرنانس که پیش از پیوستن به یوونتوس در اینتر بازی می کرد، در این مصاحبه گفت:

فصل گذشته اصلاً خوب نبودم و نتوانستم پاسخ مناسبی به منتقدان بدهم. کاملاً به این مسئله واقفم که عملکردم در فصل گذشته را نمی توان با سطح انتظارات و موفقیت های یووه در این چند سال مقایسه کرد. هواداران حق دارند که مرا هو کرده یا به نشانه اعتراض برایم سوت می زنند. صادقانه بگویم که خودم هم باید به خاطر این عملکرد ضعیف، برای خودم سوت بزنم و خودم را هو کنم.

هرنانس که 27 بازی ملی هم در کارنامه خود دارد، در مورد علت بازی های ضعیف در بیانکونری هم اینگونه توضیح داد:

فصل گذشته تازه به یووه ملحق شده بودم و سازگاری و مطابقت با شرایط جدید به سادگی صورت نمی گیرد. ممکن است چند ماهی طول بکشد تا بازیکن به محیط جدید فعالیت خود عادت کند. اما در این فصل کاملاً مصمم هستم تا پیشرفت کرده و در موفقیت های یوونتوس سهیم باشم. یوونتوس بزرگترین باشگاهی است که در طول دوران حرفه ای در آن بازی کرده ام.

هرنانس در فصل جدید سری آ تنها یک بار در ترکیب ثابت یوونتوس به میدان رفته و در دو بازی هم به عنوان بازیکن جانشین بازی کرده است.

2081