گابی گل: اینتر بزرگترین باشگاه ایتالیا است؛ پیشنهاد های زیادی را رد کردم

گابی گل: اینتر بزرگترین باشگاه ایتالیا است؛ پیشنهاد های زیادی را رد کردم

وبسایت رسمی برنامه نود - گابریل باربوسا اعتقاد دارد که اینتر بزرگترین باشگاه ایتالیا است و وی پیشنهاد چند تیم دیگر را به منظور پیوستن به نراتزوری، رد کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این ملی پوش برزیلی در تابستان امسال مورد توجه باشگاه های بارسلونا و یوونتوس قرار گرفته بود و تیم هایی از چین هم به وی علاقه داشتند. در نهایت اما اینتر موفق شد ستاره 20 ساله برزیلی را به خدمت بگیرد. وی در مصاحبه اخیر خود گفت:

خوشحالم که بخشی از تاریخ این باشگاه شده ام. پروژه باشگاه اینتر، از بازیکنان گرفته تا مربیان، من را متقاعد کرد. اینتر بزرگترین باشگاه ایتالیا است. برای پیوستن به اینتر، پیشنهاد های بزرگی از چین را رد کردم. باشگاه های دیگری هم خواهان من بودند، اما محبت هواداران تفاوت را رقم زد. اینجا هستم تا برای کسب پیروزی به تیم کمک کنم.

همه با من خیلی مهربان بوده اند. بی صبرانه منتظر بازی با هم تیمی های جدیدم هستم. می خواهم به آنها کمک کنم. احساس می کنم که در فرم خوبی هستم و برای دیدار این هفته مقابل بولونیا در اختیار مربی قرار دارم. تابستان سختی بود اما اینتر به من زمان داد تا استراحت کنم و در ترکیب تیم احساس راحتی کنم. می خواهم به هم تیمی هایم کمک کنم و بی صبرانه منتظر آغاز کار هستم.

پست من مهم نیست، بلکه کمک به تیم اهمیت دارد. اینتری که فاتح سه گانه شد، در مسابقات تمام توان خود را به کار می گرفت. این کاری است که می خواهم انجام دهم. اینجا بازیکنان بزرگی داریم.

1771