امری: درهای بازگشت به ترکیب به روی بن عرفا باز است

امری: درهای بازگشت به ترکیب به روی بن عرفا باز است

وبسایت رسمی برنامه نود - اونای امری که در 3 بازی گذشته، حاتم بن عرفا را از ترکیب تیم بیرون گذاشته، عنوان کرد که این بازیکن ممکن است در دیدار جمع شب تیمش مقابل تولوز به ترکیب بازگردد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از FourFourtwo، پس از غیب در بازی‌های اخیر تیمش، بن عرفا ممکن است در بازی آینده تیمش به ترکیب بازگردد. این بازیکن که سابقه حضور در نیس و نیوکاسل را هم دارد، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل سنت اتین در بازی‌های تیمش غایب بوده است. خبرهای رسانه‌های فرانسوی حاکی از آن است که امری در پی افزایش مشکلاتش با این بازیکن به خاطر ذهنیت نامناسب او، خطاب به وی گفته است که تو مسی نیستی. با این حال امری تاکید کرد که پس از جلسه تمرینی روز پنج‌شنبه، در مورد احتمال حضور بن عرفا تصمیم خواهد گرفت. وی در این باره گفت:

 همه بازیکنان برای حضور در ترکیب تلاش می‌کنند. من هم بازیکنانی که بهتر از بقیه آمادگی دارند را انتخاب می‌کنم. پس از تمرین امروز، لیست بازیکنان مشخص خواهد شد. برای من بازیکنان مختلف تفاوتی ندارند و برخورد یکسانی با همه دارم. با حاتم هم مانند دیگر بازیکنان صحبت کرده‌ام.

این مربی اسپانیایی در مورد مصدومیت وراتی و شرایط این بازیکن گفت:

وراتی هم مانند بازیکنان دیگر برای ما مهم است؛ او قابلیت‌های بالایی دارد. فصلی طولانی در پیش داریم ممکن است او از خستگی عضلانی داشته باشد و ما باید در مورد او قدم‌به‌قدم پیش برویم. مصدومیت او جزئی است و خواهیم دید چه زمانی به ترکیب بازخواهد گشت.

درحالی‌که پیش از شروع فصل، همه از قهرمانی راحت تیم پاریسی در لیگ فرانسه صحبت می‌کردند، حالا و در پایان هفته ششم این تیم با یک امتیاز اختلاف نسبت به نیس، در جایگاه دوم جدول قرار دارد. مربی 44 ساله این تیم هم احساس می‌کند او و شاگردانش نباید پیش از بازی‌ها خود را پیروز بدانند. وی در این باره گفت:

همه بازی‌ها در هر جای دنیا دشوار است. اگر می‌خواهید تولوز را شکست دهید، باید برای این بازی آماده‌باشید و حریف را آنالیز کنید. ما باید به حریفان احترام بگذاریم. هدف ما قهرمانی در پایان 38 هفته است. دیدار نیس و موناکو بازی خوبی بود. موناکو و لیون فصل را به‌خوبی آغاز کرده‌اند. تولوز تنها دو امتیاز از ما عقب است و بوردو هم فاصله زیادی با ما ندارد. من روی بازی‌های لیگ متمرکز هستم.

گفتنی است شاگردان امری در آغاز هفته هفتم لیگ فرانسه، جمع شب و از ساعت 22:15 میهمان تولوز خواهند بود.

1405