اورلاندو سیتی تنها به باور نیاز دارد

اورلاندو سیتی تنها به باور نیاز دارد

به گزارش ورزش 11، ام ال اس حالا در مهم ترین نقطه ی خود قرار دارد و وقت آن است تا تیم های متوسط برای رسیدن به پلی آف و تیم های بزرگ برای رسیدن به صدر جدول کنفرانس خود و البته به دست آوردن جام ساپورترز شیلد بجنگند اما در این بین ممکن است تیم هایی از درون جیب لیگ دربیایند و در عین ناباوری تبدیل به شگفتی شوند. اورلاندو سیتی بدش نمی آید که سورپرایز لیگ امسال شود.

در سال 2012 این گلکسی بود که با فرمی عالی و مقتدرانه قهرمان رقابت ها شد آن ها قبل از راه یافتن به پلی آف در 10 بازی تنها یک شکست داشتند. در 2013 اسپورتینگ کانزاس سیتی 6 بازی از 8 بازی نهایی خود را برد به پلی آف راه یافت و قهرمان شد در سال بعد نیز نیوانگلند ریوولوشن 4 بازی از 5 بازی آخر لیگ را برد و به پلی آف راه یافت و قهرمانی شیرینی را به دست آورد.

در سال گذشته اما پورتلند تیمبرز چهار بازی بدون پیروزی را تجربه و به رده ی ششم سقوط کرد تا بر روی خط قرمز پلی آفی ها بماند اما در پنج بازی نهایی خود چهار پیروزی را دشت کردند را راه خود به پلی آف را هموارتر کنند و البته آن ها همان تیمی بودند که ام ال اس از جیب خود بیرون آورد و همه را شگفت زده کرد. آن ها در کمال ناباوری قهرمان ام ال اس کاپ شدند.

 

هافبک با سابقه ی اورلاندو، سرواندو کاراسکو به تیم باور دارد و می گوید:

سال قبل پورتلند بود. آن ها در بازی در مقابل گلکسی بی نظیر بودند و 5-2 بردند. تنها چیزی که از آن ها خواسته می شد رسیدن به پلی آف بود.

زمانی که تیم ها اطمینان بیشتری به هم داشته باشند تبدیل به تیم بسیار خطرناکی می شوند و ما نیز می خواهیم در این فصل چنین تیمی باشیم.

فقط باور معنی دارد. باور به کارمان و باور به سیستم. یک نتیجه ی خوب و اطمینان ما را تکان می دهد.