بازی با اعداد؛ هفته چهارم بوندس لیگا

بازی با اعداد؛ هفته چهارم بوندس لیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته چهارم رقابت های بوندس لیگا روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار شد.به گزارش وبسایت نود، هفته چهارم بوندس لیگا با صدر نشینی بایرن مونیخ و قعر نشینی شالکه خاتمه یافت. در ادامه رکوردها، اعداد و ارقام هفته چهارم بوندس لیگا آمده اند.0

برای اولین بار در فصل جدید در هفته چهارم هیچ بازیکنی کارت قرمز دریافت نکرد.

6

بایرن مونیخ در 6 سال اخیر در زمان برگزاری فستیوال اکتبرفست در مونیخ هیچ بازی را واگذار نکرده است. آن ها از 20 بازی 17 برد و 3 تساوی کسب کرده اند.

7

کارلو آنچلوتی تبدیل به اولین سرمربی تاریخ باشگاه بایرن مونیخ شد که 7 بازی رسمی ابتدایی خود را با برد پشت سر می گذارد.

8

فرایبورگ 8 ـــمین برد خانگی پیاپی خود را کسب کرد. فرایبورگ از زمان اولین حضورش در بوندس لیگا (1978) نتوانسته بود چنین رکوردی را به جای بگذارد.

10

اف سی کلن پس از پایان هفته چهارم 10 امتیاز کسب کرده است و آخرین باری که آن ها به این خوبی لیگ را شروع کرده بودند به سال 1989 برمی گردد، زمانی که کریستف دام هدایت کلن را برعهده داشت. در آن فصل کلن در پایان نایب قهرمان شد.

12

نیلز پترسن در بازی مقابل هامبورگ دقایقی بعد از ورودش به زمین گل پیروزی بخش فرایبورگ را به ثمر رساند. این 12 ـــمین گلی بود که پترسن به عنوان بازیکن تعویضی به ثمر رساند و در بین بازیکن های فعال در بوندس لیگا فقط کلودیو پیزارو رکوردی بهتر از او دارد.

14

عثمان دمبله و لوکاژ پیژچک تبدیل به 13 ــمین و 14 ــمین بازیکنان دورتموند شدند که در این فصل موفق به گلزنی می شوند.

17

آخرین باری که دورتموند در 3 بازی متوالی موفق به زدن 17 گل شده بود به سال 1982 برمی گردد. در آن زمان کارل هاینتس فلدکمپ هدایت دورتموند را برعهده داشت.

120

بازیکنان لایپزیگ در بازی مقابل گلادباخ 120 کیلومتر دوندگی داشتند، 6 کیلومتر بیشتر از حریف. بازیکنان گلادباخ در بازی مقابل فرایبورگ هم 7 کیلومتر کمتر از حریف دوندگی داشتند.

1000

دومین گلی که بازیکنان کلن وارد دروازه شالکه کردند 1000ـمین گل تاریخ این باشگاه در بازی های خارج از خانه در بوندس لیگا بود.

7899