فالکائو: حاضرم رکوردم را با شکست ایران عوض کنم

فالکائو: حاضرم رکوردم را با شکست ایران عوض کنم

به گزارش "ورزش سه"، سلسائو شب گذشته مقابل تیم ملی ایران قرار گرفت که در نهایت در ضربات پنالتی، مغلوب  ملی پوشان فوتسال کشورمان شدند. فالکائو که در طول همین رقابت‌ها رکورد آقای گلی فوتسال جهان را جا به جا کرده بود، شب گذشته مقابل ایران هت تریک کرد ولی گل‌هایش در نهایت بی ثمر ماند و او پس از این دیدار، از میادین فوتسال خداحافظی کرد و روی دستان بازیکنان کشورمان بدرقه شد.

او پس از بازی گفت:" خیلی خوشحالم که دوران ورزشی ام را با یک هت تریک به پایان رساندم ولی متاسفانه ارزشی نخواهد داشت. این گل ها بی ارزش شدند. آنها تنها کمک کردند رکوردم را بهبود ببشخم. اگر می‌توانستم تمام آنچه در این رقابت‌ها انجام داده ام را تغییر دهم، گل‌هایم را با صعود تیم و قهرمانی اش عوض می‌کردم. حتی با چنین نتیجه ای هم بسیار مفتخر هستم زیرا فوتبالم را به نحوی به پایان رساندم که می‌دانم همواره به عنوان یک بازیکن بزرگ از من یاد می‌شود. من دوبار قهرمان جهان شده ام و افتخار می‌کنم که هواداران فوتسال اینطور از من یاد کنند و این برایم مهم ترین چیز است."

سرمربی تیم ملی برزیل نیز در این رابطه گفت:" فالکائو بازیکن بزرگی بود، نه برای تیم ملی کشور ما بلکه برای فوتسال جهان. تاثیر او بسیار عمیق بود ولی این پایان حضور او در تیم ملی خواهد بود و به فینال نرسید که اتفاقی تاریخی است و این اولین باری است که ما به نیمه نهایی نرسیدیم. بهترین بازی مان در این رقابت‌ها بود ولی در پنالتی شکست خوردیم. بدشانس بودیم که ضربه پنالتی آری به تیرک خورد ولی باید رو به جلو حرکت کرد. زندگی همین است. می‌دانستم بازی سختی پیش رو داریم. در برزیل می‌گفتند که ایران یکی از مدعیان رقابت‌ها خواهد بود ولی متاسفانه در دور یک هشتم روبروی هم قرار گرفتیم و ما کلمبیا را با ضربات پنالتی ترک خواهیم کرد."