امیدواری کلیچی به آمادگی کاپیتان منچستر سیتی

امیدواری کلیچی به آمادگی کاپیتان منچستر سیتی

وبسایت رسمی برنامه نود - وینست کمپانی کاپیتان بلژیکی منچستر سیتی پس از گل ثانیه های پایانی حریف، در حالیکه به نظر می رسید بار دیگر دچار مصدومیت شده، زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش وب سایت نود، گائل کلیچی زننده گل نخست من سیتی در دیدار برابر سوانسی ابراز امیدواری کرد مشکل حادی برای کاپیتان تیمش به وجود نیامده و این مدافع بلژیکی بتواند با آمادگی کامل در بازی هفته بعد هم در ترکیب تیم حضور داشته باشد.

وینست کمپانی در این دیدار که نخستین بازی او بعد از رهایی از مصدومیت بود، عملکرد بسیار خوبی داشت. علاوه بر پیروزی منچستر سیتی، آمادگی بالای کمپانی هم خبر بسیار خوبی برای گواردیولا بود؛ اما خروج کمپانی از زمین بازی در واپسین ثانیه های بازی، گواردیولا را خیلی نگران کرد و خوشحالی برد تیمش را تا حدودی فراموش کرد. گائل کلیچی دیگر بازیکن خط دفاعی منچستر سیتی که گل اول تیمش را در این دیدار به ثمر رساند، درباره وضعیت مصدومیت کمپانی به وب سایت رسمی باشگاه منچستر سیتی گفت:

اکثر اوقات وقتی بازیکنی پس از یک دوره طولانی به میادین باز می گردد، نباید بیش از یک ساعت در زمین حضور داشته باشد. به نظرم کمپانی کمی خسته شده و امیدوارم طی چند روز آینده به تمرینات تیم برگردد. تنها خود اوست که می تواند به خوبی از پس مسئولیت هایش بربیاید. اگر کمپانی آماده باشد، قطعاً یکی از بهترین مدافعان سرتاسر اروپا شناخته می شود. درست است که تا اینجا بازی های فصل جدید را بسیار خوب انجام پشت سر گذاشته ایم، اما حضور بازیکنی مثل کمپانی برای هر تیمی غنیمت است.

پیروزی چهارشنبه شب من سیتی در جام اتحادیه، نهمین برد متوالی این تیم با هدایت گواردیولا بود. گائل کلیچی با اشاره به روند بسیار موفق تیم، و تمجید از جوانانی مانند براهیم دیاز، گارسیا، آنجلینو و ایهناچو در ترکیب من سیتی، با اطمینان از آینده درخشان باشگاه می گوید:

آکادمی باشگاه بازیکنانی را پرورش داده که برخی از آنها را در بازی امشب مشاهده کردیم. دیدن بازی این بازیکنان بسیار جوان بسیار لذت بخش بود و البته هواداران هم نسبت به آینده تیم خوشبین تر خواهند بود. در بازی امشب نباید گل می خوردیم زیرا در فوتبال انگلیس تا قبل از سوت پایان بازی، ممکن است هر اتفاقی بیفتد. نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم عملکرد تیمی ما خیلی بهتر شد. البته در جام اتحادیه مهم ترین مسئله کسب پیروزی است زیرا فقط با یک شکست همه چیز را از دست می دهید و از دور رقابتها حذف می شوید.

2081