رضایت مورینیو از پیروزی بر رقیب گمنام

رضایت مورینیو از پیروزی بر رقیب گمنام

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی برابر حریف گمنام خود به دور چهارم رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلیس صعود کرد.

به گزارش وب سایت نود، منچستر یونایتد چهارشنبه شب مهیمان تیم نورثمپتون تاون بود که در پایان موفق شد میزبان را با نتیجه 3 بر یک شکست داده و راهی دور بعد رقابتها شود.

در این دیدار یونایتد ابتدا با گل دقیقه 17 مایکل کریک از میزبان پیش افتاد اما الکس رول در دقیقه 42 گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا نیمه نخست با تساوی خاتمه یابد. اما منچستر در نیمه دوم دو گل دیگر به ثمر رساند تا در نهایت پیروز این میدان باشد. آندر هررا در دقیقه 68 و مارکوس راشفورد در دقیقه 75 گل های دوم و سوم شیاطین سرخ را وارد دروازه میزبان کردند. ژوزه مورینیو که در چهار بازی اول تیمش به عنوان سرمربی به چهار برد دست یافته بود، در سه دیدار بعدی متحمل سه شکست شد تا عملکردش در این چند هفته مورد انتقاد قرار گیرد. مربی پرتغالی پس از پیروزی در جام اتحادیه انگلیس در گفتگو با تلویزیون اختصاصی منچستر یونایتد، از انگیزه بالای تیم های کوچک در چنین بازی هایی گفت و اظهار داشت:

وقتی که تیم های گمنام و کوچک در این سطح از رقابتها شرکت کرده و برابر بازیکنان بزرگ و نامدار به میدان می روند، موقعیت بی نظیری برای آنها به حساب می آید. به همین علت انگیزه بسیار بالایی پیدا کرده و این مسئله باعث می شود سطح بازی بالاتر از حد انتظار باشد.

سرمربی منچستر یونایتد که تیمش تا کنون سابقه چهار قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلیس را دارد، بازی برابر نورثمپتون تاون را سخت توصیف کرد و نظرش را اینگونه بیان کرد:

امروز بازی دشواری داشتیم زیرا نیمه اول را با تساوی یک بر یک به پایان رساندیم. باید نیمه نخست را با 2 یا 3 گل به پایان می بردیم زیرا توانایی کسب چنین نتیجه ای را داشتیم؛ اگر چنین نتیجه ای در نیمه نخست رقم می خورد، می توانستیم کار را تمام شده بدانیم و در نیمه دوم کمتر به خودمان زحمت داده و فقط بازی را اداره کنیم. اما پس از آنکه با نتیجه تساوی به رختکن رفتیم، به خوبی توانستیم به لحاظ روحی و روانی مسلط عمل کنیم و تا پیش از زدن گل دوم، دست از تلاش برنداشتیم. از عملکرد امروز بازیکنانم کاملاً راضی هستم زیرا آنها تلاش بسیار زیادی برای رسیدن به گل های دوم و سوم انجام دادند و به خوبی از عهده این کار برآمدند.

با این پیروزی تیم فوتبال منچستر یونایتد راهی دور چهارم جام اتحادیه انگلیس شد که در این مرحله باید در اولدترافورد به مصاف تیم همشهری یعنی منچستر سیتی برود. ژوزه مورینیو در این بازی خانگی می تواند انتقام شکست برابر من سیتی در بازی های لیگ را از رقیب همشهری و به ویژه مربی اسپانیایی این تیم بگیرد.

2081