پیروزی اینتر در خانه امپولی

پیروزی اینتر در خانه امپولی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک دی بوئر که چند روز قبل یوونتوس را شکست داده بودند، در دیدار امشب در همان 20 دقیقه ابتدایی دو گل به امپولی زدند و در نهایت با همان دو گل به پیروزی رسیدند.

امپولی بازی را بهتر آغاز کرد اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، این بازیکنان اینتر بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و خیلی زود به گل اول رسیدند.

در دقیقه 10 بود که ارسال بسیار خوب کاندروا به روی دروازه امپولی، در موقعیت مناسب به ایکاردی رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

در حالی که بازیکنان امپولی در تلاش بودند تا خیلی زود به این گل واکنش نشان بدهند، ایکاردی در دقیقه 17 گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. توپ گیری خوب ژوائو ماریو از بازیکن حریف و پاس در عمق او، ایکاردی را در موقعیت تک به تک قرار داد و او با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل هم برتری اینتری ها برای دقایقی طولانی ادامه داشت اما تلاش آنها برای رسیدن به گل سوم بی نتیجه بود. در مقابل، در دقیقه 36 امپولی می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما واکنش خوب هاندانوویچ روی ضربه محکم دی مارکو، دروازه اینتر را نجات داد.

در دقایق پایانی نیمه اول تلاش بازیکنان میزبان برای جبران گل های خورده شدت گرفت اما این تلاش بی نتیجه بود و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

ادامه دارد...