تغییراتی که در شکست سپاهان بی تاثیر نبود

تغییراتی که در شکست سپاهان بی تاثیر نبود

سرمربی سپاهان در بازی بزرگ مقابل پرسپولیس تغییرات عجیبی در تیمش ایجاد کرد.

به گزارش کاپ،تیم سپاهان که هفته گذشته یک پیروزی دلچسب خارج از خانه مقابل ماشین سازی به دست آورده بود، امروز در یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل در خانه مغلوب سرخ پوشان شد.

سپاهان امروز سنگین ترین شکست این فصل تا اینجای کار را مقابل پرسپولیس متحمل شد و فرصتی که می توانست این تیم را به صدر جدول نزدیک کند از دست داد تا با دو پله سقوط، به رده پنجم جدول منتقل شوند.

ایجاد برخی از تغییرات در تیم سپاهان از هفته گذشته تا این هفته قدری عجیب می نمود. تغییراتی که البته در شکست این تیم هم احتمالا بی تاثیر و یا لااقل کم تاثیر نبود.

یکی از این تغییرات، خارج شدن حامد بحیرایی هافبک دفاعی تیم سپاهان از ترکیب ثابت این تیم بود. در حالی که بحیرایی به زعم خود ویسی در بازی گذشته این تیم بهترین بازیکن میدان بود، در مقابل پرسپولیس از ترکیب بیرون ماند تا به جای او میلاد سرلک بازی کند.

همچنین جلال الدین علیمحمدی مهاجم تیم سپاهان که در بازی گذشته این تیم پاس گل داد و یکی از بهترین های این تیم بود هم در این بازی از ترکیب ثابت خارج شد و وقتی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد، نتوانست قابلیت های خود را ارائه دهد.

در مجموع می توان گفت چه بسا دست زدن به ترکیب برنده بازی گذشته توسط ویسی، بی تاثیر در شکست خوردن این تیم برابر پرسپولیس نبوده.

یاد آور می شویم که سپاهانی ها 13 سال بود که در خانه خود مغلوب تیم پرسپولیس نشده بودند و این طلسم بعد از 13 سال شکسته شد.