گالیانی: پیش از مونتلا به دنبال دی بوئر بودیم

گالیانی: پیش از مونتلا به دنبال دی بوئر بودیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر باشگاه میلان ایتالیا فاش کرد که دی بوئر، سرمربی اینتر، یکی از گزینه‌های این باشگاه پیش از انتخاب مونتلا بوده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از FourFourtwo، آدریانو گالیانی، مدیر اجرایی میلان عنوان کرد که یکی از گزینه‌های این باشگاه پیش از روی کار آمدن مونتلا، فرانک دی بوئر بوده است. پس از استعفا از سمت مربیگری آژاکس، این مربی به پیوستن به میلان لینک شده بود اما در نهایت روسونری تصمیم گرفت تا وینچنزو موتلا سرمربی سابق فیورنتینا و سمپدوریا را به خدمت بگیرد. در نهایت این مربی هلندی به‌عنوان سرمربی رقیب همشهری، اینتر منصوب شد. گالیانی در گفتگو با کانال میلان گفت:

مونتلا، دی بوئر و مارکو جامپائولو (سرمربی سمپدوریا) گزینه‌های ما برای پست سرمربیگری بودند. در کل ما شش گزینه داشتیم که شامل کریستین بروکی و دو مربی بزرگ و باتجربه بود. پس‌ازآن ما تصمیم به همکاری با مونتلا گرفتیم و از بابت این تصمیم خرسندیم. تیم‌های مونتلا فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند و این چیزی است که سیلویو برلوسکونی، من و هواداران به دنبال آن هستیم. ما باید این سبک بازی را ادامه دهیم. ما با تیم‌های قدرتمندی روبه‌رو شده‌ایم اما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. دیدار مقابل اودینزه نشان داد که چقدر سری آ غیرقابل‌پیش‌بینی است.

گفتنی است میلان که با کسب 9 امتیاز از 5 بازی ابتدایی خود موقتاً در جایگاه سوم جدول قرار دارد، یکشنبه آینده میهمان فیورنتینا خواهد بود.

1405