توهیر: اینتر به دنبال پیروی از مدل آژاکس است

توهیر: اینتر به دنبال پیروی از مدل آژاکس است

وبسایت رسمی برنامه نود - اریک توهیر، رئیس باشگاه اینتر معتقد است دلیل انتخاب دی بوئر به‌عنوان سرمربی این تیم، توانایی او در کار با بازیکنان جوان است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، پس از پیروزی 2-1 اینتر مقابل یوونتوس در بازی هفته گذشته دو تیم، دی بوئر توانست تا حدی منتقدانش را به سکوت وادار کند و پس از این بازی، توهیر از رضایت خود از تیم و همین‌طور انتظاراتی که از این مربی دارد صحبت کرده است. وی به کانال رسمی اینتر گفت:

ما در بخش جوانان سرمایه‌گذاری بالایی داشته‌ایم. حالا تیم پریماورا می‌تواند در آپیانو با بهترین مربیان تمرین کند. دلیل انتخاب دی بوئر این بوده است که می‌خواستیم از مدل او در آژاکس پیروی کنیم. روشی که در آن همیشه به جوانان فرصت داده شده است.

وی ادامه داد:

اینکه بازیکنان جوانی چون میانگو، نوکوری و رادو به تیم اصلی برسند، فوق‌العاده است، ممکن است سال آینده فردریکو دی مارکو نیز به اینتر بازگردد. پیروزی مقابل یوونتوس قدرت ما را چه داخل و چه در خارج زمین نشان داد، در این بازی رکورد فروش بلیت در سری آ را جابه‌جا کردیم، اتفاقی که سال گذشته نیز برای ما رخ داد. اینتر حالا در جهتی جدید حرکت می‌کند و ما به دنبال افزایش قدرت در جنبه‌های تجاری هم هستیم. ما به جمع 10 تیم برتر دنیا بازمی‌گردیم.

گفتنی است اینتر در حال حاضر با کسب 7 امتیاز از 4 بازی در جایگاه هفتم سری آ قرار دارد و چهارشنبه‌شب میهمان امپولی خواهد بود.

1405