لوگوی یورو 2020 رسما رونمایی شد +عکس

لوگوی یورو 2020 رسما رونمایی شد +عکس

وبسایت رسمی برنامه نود - لوگوی جام ملت های اروپا سال 2020 رونمایی شد.

به گزارش وبسایت نود، امروز در جریان مراسمی که در شهر لندن با حضور الکساندر سفرین رییس جدید یوفا و شهردار لندن برگزار شد به طور رسمی از لوگو بازی های یورو 2020 رونمایی شد.

یورو 2020 که مصاف با شصتمین سال آغاز برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا است برای نخستین بار در 13 شهر اروپا برگزار خواهد شد. دیدار های مرحله نیمه نهایی و فینال این رقابت ها در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

13 کشوری که بازی های یورو 2020 در آن ها برگزار خواهد عبارتند از آذربایجان، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، ایرلند، اسکاتلند، بلژیک، دانمارک، هلند، رومانی، روسیه و مجارستان.

الکساندر سفرین، رییس جدید یوفا در این مراسم گفت:

24 سال پس از یورو 96، فوتبال به گهواره افسانه ای خودش باز می گردد. مشخص است که لندن و ومبلی تخصص فوق العاده سازمانی خود را به این رقابت ها می آورند.

مطمئنم که هواداران، بازدیدکنندگان و مهمانان هفته ای عالی که در آن فوتبال و فستیوال های مختلف برگزار می شود را در این شهر برجسته تجربه خواهند کرد. آوردن یورو 2020 به کشورها و شهرها افتخار بزرگی است. فوتبال همانند پلی شهرها را به هم متصل می کند و هواداران را که نیروی حیاتی فوتبال هستند به این رقابت ها نزدیک تر می کند.