عدم حضور ایسلند در بازی فیفا 17

عدم حضور ایسلند در بازی فیفا 17

وبسایت رسمی برنامه نود - با توجه به پیشنهاد مالی کم کمپانی EA Sports و عدم توافق دو طرف، تیم ملی ایسلند در بازی فیفا 17 حضور ندارد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از FourFourtwo، علیرغم اینکه تیم ملی ایسلند سالی فوق‌العاده را سپری کرده است، احتمالاً در بازی فیفا 17 حضور نخواهد داشت. وایکینگ‌ها موفق شدند برای اولین بار و در بازی‌های یورو 2016، به یک تورنمنت معتبر راه پیدا کنند. آن‌ها در این بازی‌ها برخلاف تصور خیلی‌ها، عملکردی تحسین‌کننده داشتند و پس از صعود از گروهشان، حتی موفق به حذف تیم ملی انگلیس هم شدند.

با این حال، هواداران تیم ملی ایسلند نمی‌توانند در بازی جدید فیفا تیم مورد علاقه‌شان را ببینند چرا که به دلیل پیشنهاد مالی کافی شرکت EA SPORT به فدراسیون فوتبال این کشور، توافقی در این زمینه صورت نگرفته است. رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در این باره گفت:

آن‌ها باید برای خرید این حق هزینه پرداخت کنند اما مبلغ پیشنهادی این کمپانی خیلی پایین بوده است. عملکرد ما در یورو نشان داد که ما تیم خیلی خوبی هستیم و خیلی‌ها می‌خواهند در بازی کامپیوتری خود از ایسلند استفاده کنند. برای بازیکنان این موضوع ناراحت‌کننده است اما مقصر کمپانی EA Sports است. پیشنهاد آن‌ها ازنظر ما عادلانه نبود و به همین خاطر آن را رد کردیم.