سران منچستریونایتد در مورد انتقادهای اخیر مورینیو از بازیکنان نگران نیستند

سران منچستریونایتد در مورد انتقادهای اخیر مورینیو از بازیکنان نگران نیستند

وبسایت رسمی برنامه نود - سران یونایتد نگرانی بابت مورینیو ندارند.

به گزارش وبسایت نود، بعد از شکست منچستریونایتد مقابل واتفورد در لیگ برتر انگلیس، ژوزه مورینیو به طور علنی به انتقاد از لوک شاو در رسانه ها پرداخت، او پس از آن مسابقه گفت:

باید تیم و بازیکنانم را بهتر می کردم. سعی کردم اشتباهات دفاعی را کنترل کنم. می دانستم که حریف چه توانایی هایی دارد. باید از نظر فردی و تیمی بهتر شوم. کار من همین است. بین گل اول منچستر سیتی و گل دوم واتفورد شباهت های زیادی وجود دارد. کولاروف در یک شرایط مشکل توپ را در اختیار داشت و بازیکنانم به جای آن که او را تحت فشار بگذارند به او فضا دادند. در گل دوم واتفورد، امرابات  صاحب توپ شد و مدافع چپ ما به جای آن که ۵ متر با او فاصله داشت ۲۵ متر جا ماند. علاوه بر این هیچ فشاری به حریف نیاورد. این مسئله بیشتر به توان ذهنی بازین بر می گردد تا تاکتیک تیمی.

اما طبق گزارش منابع نزدیک به باشگاه، همین موضوع باعث شده تا شاو از سرمربی تیم دلخور شود. مدافع چپ منچستریونایتد از این موضوع ناراحت است و ترجیح می داده تا مورینیو به صورت خصوصی این موضوع را با وی مطرح کند، نه این که به شکلی علنی در رسانه ها آن را اعلام کند. همچنین گزارش شده دیگر بازیکنان یونایتد نیز از این انتقاد مورینیو آن هم به صورت عمومی، متعجب شده اند. چرا که لوک شاو به تازگی توانسته از یک مصدومیت طولانی مدت بازگردد و هنوز از نظر بدنی و ذهنی، با آمادگی کامل، فاصله دارد.

با این وجود، گاردین در گزارش اخیر خود مدعی شده است که سران منچستریونایتد نگرانی بابت این موضوع ندارند. در گزارش گاردین آمده است که منچستریونایتد بابت رفتار اخیر مورینیو، نه تذکری به این سرمربی داده و نه مشکلی با این برخورد دارد.

سران یونایتد تصور می کنند باید به مورینیو این فرصت داده شود تا متدهای موردنظرش را پیاده کند و بتواند تیم را به سمت موفقیت پیش ببرد. در نتیجه این رفتار او هم بخشی از شیوه مربیگری وی است و جای انتقادی باقی نمی گذارد.

2021