موراتا: لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است؛ امره مور تبدیل به یک بازیکن بزرگ خواهد شد

موراتا: لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است؛ امره مور تبدیل به یک بازیکن بزرگ خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - آلوارو موراتا می گوید بازی های روبرت لواندوفسکی را با دقت نگا می کند و او را الگوی خود می داند.

به گزارش وبسایت نود، در تابستان گذشته آلوارو موراتا پس از حضوری 2 ساله در یوونتوس به رئال مادرید بازگشت. موراتا در یوونتوس حضوری درخشان داشت ولی در بازگشت به مادرید بیشتر به عنوان مهاجم دوم به کار گرفته می شود.

موراتا در مصاحبه با اشپرت بیلد گفت:

لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است. او با اینکه هیکل درشتی دارد بسیار از نظر تکنیکی در وضعیت خوبی قرار دارد. سعی می کنم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. همه بازی های او را با دقت نگاه می کنم و سعی می کنم حرکات بیشتری از او یاد بگیرم.

علیرغم پیشرفت چشمگیر در سال های اخیر او بعد از کریم بنزما انتخاب دوم زین الدین زیدان محسوب می شود. موراتا درباره وضعیت خود گفت:

ما بهترین ترکیب جهان را در اختیار داریم. اینکه بخواهم همیشه بازی کنم دیوانگی نیست. فصلی طولانی در پیش داریم.

رئال سه شنبه آینده باید در لیگ قهرمانان به مصاف بوروسیا دروتموند برود. با وجود اینکه در نقل و انتقالات تابستانی دورتموند چند بازیکن خود از جمله گوندوعان، هوملس و مخیتاریان را از دست داد موراتا دورتموند را به خاطر خریدهای جدید مورد تحسین قرار داد.

اینکه آن ها دوباره و دوباره موفق می شود تیم را از نو بسازند قابل ستایش است. من مجذوب بازی امره مور شده ام. دورتموند با خرید او یک انتقال بزرگ انجام داد. او با توپ خیلی سریع کار می کند. مور می تواند به یکی از بهترین بازیکنان اروپا تبدیل شود. 

موراتا پس از آنکه در تابستان به رئال مادرید برگشت پیشنهادی جالب از سوی چلسی دریافت کرد، پیشنهادی که او را تبدیل به گرانترین بازیکن اسپانیایی تاریخ می کرد اما این انتقال میسر نشد.

7899