رضایت نانی از حضور در والنسیا

رضایت نانی از حضور در والنسیا

وبسایت رسمی برنامه نود - علی رغم شرایط نه چندان مناسب والنسیا در لیگ اسپانیا، نانی مهاجم پرتغالی این تیم از حضور خود در مستایا ابراز رضایت می کند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، نانی عقیده دارد که انتخاب خوبی برای ادامه مسیر فوتبالی اش انجام داده است و علی رغم شروع بسیار بد، والنسیا به زودی به شرایط آرمانی خود خواهد رسید. نانی پس از قهرمانی با تیم ملی پرتغال، تابستان امسال با قراردادی سه ساله از فنرباغچه به والنسیا پیوست. او در این باره می گوید:

اکنون مهم ترین مساله حل و فصل مشکلات موجود است. من در تیم های زیادی جا به جا شده ام. گاهی اوقات موقعیت های بهتری برای شما پیش می آید و شما نیز باید آن را انتخاب کنید. اکنون من بسیار از شرایطم راضی هستم و از فوتبال لذت می برم؛ مهم ترین مساله هم همین است.

وی ضمن بیان اینکه کسب نخستین پیروزی شرایط را در تیمش عوض خواهد کرد، افزود:

تنها هدف ما پیروز شدن در بازی های پیش رو است. ما کیفیت لازم را داریم اما هنوز موفق به کسب نتیجه نشده ایم. گاهی اوقات بسیار به آن نزدیک بوده ایم اما بازی را واگذار کردیم. اما کاملا مطمئن هستم که بالاخره پیروز خواهیم شد و همه چیز تغییر می کند. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

نانی ادامه داد:

ما بازیکنان خوبی داریم. بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند. هنوز برای رسیدن به شرایط آرمانی نیاز به زمان داریم و در کنار هم در حال رشد هستیم. زمان لازم برای رسیدن به شرایط خوب را نیز داریم. شرایط ما خوب نیست اما بازی های زیادی در پیش روی ماست. مطمئنا نتایج بهتری خواهیم گرفت. تیمی که می بازد متحمل فشار می شود. هواداران پیروزی و گل می خواهند. باید سخت تلاش کنیم و به خودباوری برسیم. آن گاه نتایج نیز تغییر خواهند کرد.

والنسیا با 4 شکست در 4 بازی نخست خود در لالیگا در قعر جدول لالیگا قرار دارد.

1313