عنایتی: به امید گل شماره 150 هستم

عنایتی: به امید گل شماره 150 هستم

رضا عنایتی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا، گلی که به ثمر رساند، اولین برد استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

می خواستیم گلمان را حفظ کنیم

بازی بسیار سختی مقابل سایپا داشتیم. تیم سایپا نفرات قابل احترامی دارد و از کادرفنی خوبی سود می برد. ما 6 هفته بود طعم پیروزی را نچشیده بودیم و دوست نداشتیم اتفاقی که در بازی با سیاه جامگان افتاد و در دقایق پایانی گل خوردیم، تکرار شود. تا دقیقه 75 بازی را خوب کنترل کردیم و طبیعی بود از دقیقه 75 به بعد استرس و فشار باعث شود کمی بکشیم. خوشبختانه تعویض ها هم جواب داد و بازیکنان عالی بودند و توانستیم بازی را ببریم.

گلم حاصل تلاش بچه ها بود

گلی که من به ثمر رساندم، حاصل تلاش کل تیم بود. روی پاس عالی حسن زاده من هم جاگیری خوبی داشتم و توانستم گل بزنم. خوشحالم که برای تیمم مفید بودم و امیدوارم در آینده نیز شرایط را به خوبی رقم بزنم.

امیدوارم به 150 گل برسم

آنقدر درباره تعداد گلهایم صحبت شده که دیگر آمار دقیق را خودم دارم. این گل تعداد گلهای زده ام در لیگ برتر را به 145 رساند. البته من 4 سال هم در ایران نبودم و نمی دانم کلا چند گل زده ام. با این حالا تلاش می کنیم این تعداد را تا پایان فصل افزایش دهم و تلاشم بر این است که 150 گل زده عبور کنم.

شرایط مان بهتر می شود

ما مجموعه ای داریم که دیر شروع کردیم. کمی ناهماهنگ بودیم اما رفته رفته بهتر شدیم. از لحاظ بدنی شرایطمان بهتر شده و انشاءالله با تمرکز بالا شرایط برایمان در آینده بهتر می شود.

از برد استقلال خوشحال شدم

از برد استقلال بسیار خوشحال شدم. فشار زیادی روی مجموعه استقلال بود که این فشار را من قبلا تجربه کردم. فشار بدی است و پیروزی اخیر قطعا می تواند از نظر روحی و روانی شرایط را بهتر کند. خوشبختانه هواداران پاسخ صبوری شان را گرفتند. انشاءالله این روند برای استقلال ادامه داشته باشد.