لروی: رونالدینیو در پاری سن ژرمن اصلاً دل به تمرین نمی داد

لروی: رونالدینیو در پاری سن ژرمن اصلاً دل به تمرین نمی داد

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن سابق پاری سن ژرمن فرانسه فاش کرد که ستاره برزیلی سابق این تیم در زمان حضور در این تیم فرانسوی، هرگز تمرینات گروهی را جدی نمی گرفت، و حتی گاهی در تمرینات حاضر نمی شد.

به گزارش وب سایت نود، ژروم لروی که سابقه بازی در تیم های پاری سن ژرمن، مارسی و رن فرانسه را دارد، و در سن 41 سالگی همچنان به فوتبال ادامه می دهد، رفتار رونالدینیوی برزیلی در زمان حضور در PSG را غیرحرفه ای توصیف کرده و اظهار داشت بازیکنی با این استعداد ناب، ظاهراً عقل درستی نداشت.

ژروم لروی بازیکن سابق پاری سن ژرمن فوتبال حرفه ای خود را از سال 1994 در این تیم آغاز کرد و تا سال 1999 در این تیم توپ زد. وی پس از چند سال دوری از این تیم، بار دیگر در سال 2002 به این تیم بازگشت و در این دوره با رونالدینیو فوق ستاره برزیلی هم بازی شد. وی در پاسخ به سئوال خبرنگار SFR Sport در مورد مشکلات پیش آمده بین حاتم بن عرفا و اونای امری مربی پاری سن ژرمن، به دوران حضور رونالدینیوی برزیلی در PSG اشاره ای کرد و گفت:

رونالدینیو اصلاً تمرین نمی کرد. فقط روزهای جمعه به محل تمرینات تیم می آمد تا برای دیدار روز شنبه کمی تمرین کند. رونالدینیو به این شکل رفتار می کرد. به نظرم او می خواست از روماریو تقلید کند اما مثل روماریو موفق نبود.

این برای اولین بار نیست که لروی از رفتارهای غیرحرفه ای رونالدینیو در تیم پاری سن ژرمن به طور علنی حرف می زند؛ وی حرف هایش را اینگونه ادامه داد:

رونالدینیو در حالیکه عینک آفتابی بر چشم داشت به محل تمرین می آمد، لباس هایش را عوض می کرد و بعد در زمین تمرین در گوشه ای دراز می کشید و دیگران را تماشا می کرد. بازیکنانی مثل او که استعداد ناب و بی نظیری دارند، کمی هم دیوانه و کم عقل هستند.

در این فصل بن عرفا با سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن دچار مشکلاتی شد، و به همین علت اونای امری این بازیکن را در چند بازی گذشته از فهرست بازیکنان تیم کنار گذشته است. ژروم لروی درباره بن عرفا می گوید:

مربی که بن عرفا زیر نظر او کار می کند، کسی نیست که بخواهد بازیکن را به حال خودش رها کند؛ یعنی کاری که از شانس خوب یا بد بن عرفا، سبک کاری اونای امری بسیار متفاوت از لوئیس فرناندز (پاری سن ژرمن در فصل 03-2002) است.

رونالدینوی برزیلی در زمان حضور در تیم پاریسی علیرغم مشکلاتی که با مربی تیمش داشت، بازی های درخشانی برای PSG انجام داد. وی پس از دو فصل بازی برای این تیم فرانسوی، راهی بارسلونا شد تا سال های درخشان و پرشکوهی از دوران فوتبال خود را در این تیم سپری کند.

2081