اوبامیانگ: اگر PSG مدیر ورزشی داشت، ممکن بود به این تیم بروم

اوبامیانگ: اگر PSG مدیر ورزشی داشت، ممکن بود به این تیم بروم

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن ملی پوش گابون از تمایل پاری سن ژرمن برای جذب وی خبر داد و پرده از مذاکرات بی نتیجه این باشگاه فرانسوی با مسئولان دورتموند برداشت.

به گزارش وب سایت نود، پیر امریک اوبامیانگ فاش کرد که در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال، نمایندگان باشگاه پاری سن ژرمن سعی در ترغیب وی برای جدایی از دورتموند و امضای قرارداد با پاری سن ژرمن داشته اند.

این بازیکن ملی پوش گابنی که فصل گذشته 25 گل برای دورتموند به ثمر رساند، پیشنهادهای زیادی از تیم های مختلف اروپایی دریافت کرده و شایعات بسیاری پیرامون جدایی او از سیگنال ایدونا پارک وجود داشته است. اوبامیانگ در گفتگویی که با RMC Sport انجام داد، رویکرد و شیوه مذاکره تیم پاریسی را مهم ترین دلیل عدم انجام این انتقال دانست، و توضیح داد:

به مسئولان PSG گفته بودم که در این باره با پدرم به عنوان مدیر برنامه های من صحبت کنند، اما آنها بدون آنکه هیچ صحبتی با پدرم انجام بدهند مستقیماً به سراغ باشگاه دورتموند رفتند و کار خود را به بن بست کشاندند. به این دلیل که مبلغ درخواستی از سوی تیم آلمانی بسیار بیشتر از چیزی بود که PSG می خواست برای خرید من پرداخت کند و به همین علت مذاکرات به بن بست رسید.

اوبامیانگ که سابقه بازی در تیم های فرانسوی لیل، موناکو و سنت اتین را هم دارد، در ادامه حرف هایش به مسئولان تیم فرانسوی پیشنهاد می کند تا یک مدیر ورزشی استخدام کنند. وی در این باره می گوید:

وقتی جایگاهی مثل مدیر ورزشی در تیم های بزرگ وجود نداشته باشد، داستان به کلی فرق می کند. در مورد پیشنهاد PSG به خود من، اگر مذاکرات تیم پاریسی از طریق یک مدیر ورزشی انجام می شد، شاید برای آنها بهتر بود و اتفاقات دیگری رقم می خورد.

2081