ونگر: بنتنر هنوز هم می تواند مهاجمی بزرگ و برجسته باشد

ونگر: بنتنر هنوز هم می تواند مهاجمی بزرگ و برجسته باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر ضمن ابراز اطمینان از درخشش بازیکن جدید ناتینگهام فارست، تأکید کرد این بازیکن می تواند بار دیگر نام خود را به عنوان مهاجمی طراز اول مطرح سازد.

به گزارش وب سایت نود، سرمربی فرانسوی آرسنال پس از پیروزی پرگل تیمش در جام اتحادیه، با اطمینان از درخشش نیکلاس بنتنر در تیم ناتینگهام گفت، و ابراز امیدواری کرد این مهاجم هرچه زودتر بتواند به بازیکن برجسته ای بدل شود.

در دور سوم رقابت های جام اتحادیه انگلیس، آرسنال میهمان ناتینگهام فارست بود که این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر صفر به سود توپچی های لندن به پایان رسید. از اتفاقات مهم این دیدار می تواند به نخستین حضور نیکلاس بنتنر بازیکن سابق آرسنال در ترکیب بازیکنان ناتینگهام فارست اشاره کرد. با وجودی که بنتنر 28 ساله در این بازی موفق به گلزنی برابر تیم سابق خود نشد، اما ونگر معتقد است که این ملی پوش دانمارکی هنوز هم می تواند به عنوان یک مهاجم طراز اول در میادین حاضر شود. این مربی فرانسوی درباره بازیکن سابق خود گفت:

بنتنر در بازی امروز بسیار تلاش کرد تا عرصه را بر ما تنگ کند. حریف ما تیم بسیار خوبی است که در این مسابقه نمایش قابل قبولی داشت. به نظرم اگر بنتنر مصمم، جنگنده و در شرایط آرمانی قرار داشته باشد، همان بازیکنی خواهد شد که همه از او انتظار دارند. نیکلاس (بنتنر) تازه 28 ساله است، پس اگر بخواهد باز هم می تواند به سطح اول فوتبال برگردد و به مهاجمی طراز اول تبدیل شود. اگر او تشنه گلزنی باشد، در مقابل هر حریفی می تواند گلزنی کند. او فردی باهوش و صادق است که به خوبی می داند در طی دوران حرفه ای خود، اشتباهاتی را مرتکب شده اما از این استعداد و قابلیت برخوردار است تا به جایگاهی که شایستگی آن را دارد برسد.

آرسن ونگر سپس به تمجید از بازی بازیکنانش پرداخت و به تأثیر گل ژاکا بر روند بازی گفت؛ همچنین وی عملکرد لوکاس پرز، زننده دو گل آرسنال، را به شدت تحسین کرد و صحبت هایش را اینگونه ادامه داد:

بازی بسیار دشواری بود و آنچه که سطح اختلاف بین دو تیم را رقم زد، برتری تاکتیکی تیم ما بود. تحرک و پویایی تیم ما بسیار عالی بود و همانگونه که می خواستیم بازی کردیم. شاید نتیجه این دیدار بیانگر این مسئله باشد که امروز یک بازی آسان و بدون دردسر داشتیم اما حقیقت اینست که مسابقه امروز بسیار سخت بود و با تمام وجود در زمین بازی کردیم. از بازی لوکاس پرز کاملاً رضایت دارم. عملکرد امروز پرز همان چیزی است که از او انتظار دارم زیرا از کیفیت و مهارت های او به خوبی آگاهم. در مورد ژاکا هم باید صادقانه بگویم اصلاً فکر نمی کردم او چنین پتانسیلی داشته باشد. اعتماد به نفس او بسیار عالی است. خواسته ها و انتظارات هواداران آرسنال بسیار بالاست بنابراین امیدوارم آنها هم به بازی های بسیار خوب این دو بازیکن توجه داشته باشند.

2081