کلوپ: می توانستیم بهتر عمل کنیم اما 3-0 هم نتیجه خوبی است

کلوپ: می توانستیم بهتر عمل کنیم اما 3-0 هم نتیجه خوبی است

وبسایت رسمی برنامه نود - یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول بعد از صعود آسان تیمش به مرحله بعد جام اتحادیه که با پیروزی 3-0 مقابل دربی کانتی حاصل شد، به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بعد از پیروزی 2-1 مقابل چلسی در لیگ برتر، امشب لوریس کاریوس درون دروازه و مارکو گروجیچ در خط میانی اولین بازی خود برای لیورپول را انجام دادند. علیرغم 7 تغییر در ترکیب اصلی، لیورپول در ورزشگاه ایپرو حریف خود را به راحتی شکست داد تا جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه را کسب کند.

کلوپ در پایان بازی به LFC TV گفت:

ما تیم بهتر بودیم، موقعیت های بیشتری خلق کردیم و شایستگی پیروزی را داشتیم. آیا می توانستیم بهتر عمل کنیم؟ بله، خیلی. آیا مهم است؟ نه، چون این چیزی است که می خواهید داشته باشید. باید کاملاً حرفه ای و واقعاً جدی باشید، و در چنین بازی هایی باید با سبک خاص خودشان بازی کنید.

آنها می توانستند حریف سختی باشند، اما به خاطر عملکرد ما، اینطور نبودند. حریف برای هر موقعیتی آماده بود اما هیچ فرصتی به آنها ندادیم. پس بازی خوبی بود. در نیمه اول در دادن پاس های آخر می توانستیم کمی بهتر باشیم. در نیمه دوم هم می توانستیم روی ضدحملات بهتر کار کنیم. این می توانست کمی نتیجه را تغییر دهد اما گل های خود را به ثمر رساندیم، پس اینطور نیست که بگویم 'ترجیح می دادم این گل را به جای دیگری به ثمر برسانیم'. نتیجه را همانطور که هست قبول می کنم، 3-0 خوب است.

کلوپ از اینکه توانسته بود امشب اولین بازی فصل را در اختیار دنی اینگز قرار دهد، خوشحال بود. این مهاجم که اکثر فصل گذشته را به دلیل مصدومیت زانو از دست داده بود، در دقیقه '63 به جای کوتینیو به بازی آمد. مربی آلمانی قرمز ها افزود:

مسلماً دیدن دوباره او در زمین خوب بود. او دوران سختی را سپری کرد، این را می دانم اما مثل همه بازیکنان، او در مسیر خیلی خوبی است و کاملاً مطمئنم که همه می توانند این را ببینند.

1771