مونتلا: من عصای جادویی ندارم؛ بازیکنان میلان هنوز آزادی ذهنی ندارند

مونتلا: من عصای جادویی ندارم؛ بازیکنان میلان هنوز آزادی ذهنی ندارند

وبسایت رسمی برنامه نود - وینچنزو مونتلا، سرمربی تیم میلان بعد از پیروزی 2-0 مقابل لاتزیو در هفته پنجم رقابت های سری آ با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، روسونری با گل های باکا و نیانگ از سد لاتزیو عبور کرد و با 9 امتیاز موقتاً به رده سوم جدول صعود کرد. مونتلا در پایان این مسابقه به Mediaset Premium گفت:

باکا فوق العاده کار می کند، اما تیم است که او را در موقعیت انجام چنین کار هایی قرار می دهد. ما این فرصت را داریم که پشت سر او بازیکنان زیادی را پرورش دهیم. وقتی باکا مثل امشب عمل می کند، خوشحال می شوم اما از روحیه تیمی هم راضی هستم. همه کمک می کنند و حتی کسانی که بازی هم نکردند باز به هم تیمی های خود کمک می کنند.

بازی مقابل لاتزیو سخت است، چرا که یک تیم بسیار فیزیکی هستند. در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم خیلی زودتر می توانستیم کار را تمام کنیم. هنوز هم از شکست مقابل اودینزه عصبانی می شوم، چرا که تساوی می توانست عادلانه باشد. موقعیت کنونی تیم در جدول را دوست دارم اما متأسفانه سایر تیم ها هنوز یک بازی دیگر دارند...

من عصای جادویی ندارم. اعضای تیم هنوز باید من را درک کنند و باید با هم رشد کنیم. هنوز فاقد آزادی ذهنی برای ارائه فوتبال زیبایی که به دنبالش هستم، هستیم. پله پله به آنجا خواهیم رسید. بازیکنان باید ذهن خود را آزاد کنند و دو پیروزی اخیر به ما کمک خواهد کرد تا به خصوص در سن سیرو با فشار کمتری بازی کنیم.

1771