لستر سیتی 2 - 4 چلسی، بازگشت فوق العاده چلسی در شب درخشش فابرگاس

لستر سیتی 2 - 4 چلسی، بازگشت فوق العاده چلسی در شب درخشش فابرگاس

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی پس از باخت مقابل لیورپول در لیگ برتر انگلیس، برای بازگشت به نوار پیروزی ها، از سری رقابت های لیگ کاپ انگلیس بازی دشواری مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس داشت . از طرف دیگر شاگردان رانیری پس از برد 3-0 مقابل برنلی در لیگ برتر انگلیس، با روحیه مناسبی پا به این دیدار می گذاشتند.

دقیقه 5: پدرو برای چلسی موفق به گلزنی شد اما خوشحالی او چند ثانیه بیشتر طول نکشید چراکه داور به درستی این گل را مردود اعلام کرد چراکه پدرو در منطقه آفساید صاحب توپ شده بود.

دقیقه 17: سانتر خطرناک گری از سمت راست محوطه جریمه با دفع بد آزپیلیکوئتا همراه شد، در شرایطی که به نظر می‌رسید بگوویچ به راحتی می‌تواند این توپ را در اختیار بگیرد، با اشتباه او اوکازاکی موفق شد دروازه چلسی را باز کند.

دقیقه 35: دفع توپ ضعیف پدرو در خط هافبک باعث شد تا توپ به کینگ از تیم لسترسیتی برسد، پاس زیبای او برای اوکازاکی وضربه او باعث شد روباه‌ها 2-0 از رغیب خود پیش افتند.

دقیقه 43: سانتر زیبای موزس در منطقه 6 قدم به پدرو رسید، پاس زیبای این بازیکن برای باتشوایی موقعیت استثنایی گل را فراهم کرد اما این بازیکن موفق نشد برای چلسی گلزنی کند تا موقعیت مسلم گلزنی برای چلسی هدر برود.

دقیقه 45+1: سانتر زیبای فابرگاس از نقطه کرنر به گری کیهیل رسید و این بازیکن موفق شد برای چلسی گلزنی کند.

نیمه نخست این دیدار در حالی پی گیری شد که چلسی در اکثر زمان بازی مالک توپ و میدان بود و بازیکنان لسترسیتی تلاشی برای بازپس گیری توپ انجام نمی‌دادند، اما با اشتباه مدافعین چلسی و موقعیت سنجی بازیکنان لستر سیتی باعث شد تا روباه‌ها با پیروزی به رختکن بروند.

دقیقه50: سانتر بازیکنان چلسی توسط مدافعین لستر سیتی دور شد و در فاصله 25 یاردی از دروازه به آزپیلیکوئتا رسید و این بازیکن اسپانیایی با ضربه‌ای سرضرب و تماشایی گل زیبایی را برای چلسی به ثمر رساند.

دقیقه 69: پاس دیگو کاستا در موقعیت مناسبی به باتشوایی رسید اما در حالیکه او پشت به دروازه بود، پس از چرخشی که انجام داد ضربه‌ای به سمت دروازه لسترسیتی زد اما با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 71:  دیگو کاستا که در این دیدار دفاع‌های لستر سیتی را به دردسر انداخته است توانست از توپی مرده موقعیتی تک به تک ایجاد کند اما ضربه او با اختلافی ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 83: دیگو کاستا به گذر از دفاع لستر سیتی در موقعیتی مناسب با  دروازه بان حریف قرار گرفت اما زیلر ضربه مهاجم اسپانیایی را مهار کرد.

نیمه دوم این دیدار نیز با برتری محسوس چلسی همراه بود، روباه‌ها باز هم مالکیت توپ را به چلسی داده بودند تا از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند.

‌دقیقه92:  فابرگاس موفق شد پاس گل زیبای ادن آزار را به زیبایی تبدیل به گل کند تا چلسی در آستانه پیروزی در این دیدار قرار بگیرد.

دقیقه 94: فابرگاس باز هم موفق شد برای چلسی گلزنی کند، او پس از این گل طول زمین را طی کرد تا با طرفداران چلسی به حوشحالی بپردازد، هافبک اسپانیایی روی اشتباه زیلر موفق شد گل چهارم چلسی را به ثمر برساند.

نیمه نخست وقت‌های اضافه در حالی به پایان رسید که بازیکنان لستر سیتی پس از اخراج مدافعشان، بدون تمرکز به بازی ادامه دادند و سسک فابرگاس موفق شد آبی‌های لندن را با دو گل پیش اندازد.

دقیقه 115: در حالیکه فابرگاس می‌توانست دیگو کاستا را در موقعیت مناسب گلزنی قرار دهد، با خود خواهی ضربه‌اش را روانه دروازه لسترسیتی کرد اما توپ او راهی به دروازه پیدا نکرد.

نیمه دوم وقت‌های اضافه این دیدار نیز در حالی ادامه پیدا کرد که لستر سیتی 10 نفره تلاش بسیاری برای رسیدن به دروازه چلسی انجام داد اما عدم تمرکز لازم در بین روباه‌ها باعث شد که آن‌ها به موفقیت خاصی دست پیدا نکنند و با اینکه این دیدار را به خوبی آغاز کردند، اما در نهایت با شکست 4-2 بازی را به چلسی واگذار کردند.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899