پاریسن ژرمن3- دیژون0؛ شاگردان امری روی نوار پیروزی

پاریسن ژرمن3- دیژون0؛ شاگردان امری روی نوار پیروزی

وبسایت رسمی برنامه نود -در ادامه بازی های لیگ فرانسه، پاریسن ژرمن موفق شد دیژون را شکست دهد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، در چارچوب هفته ششم لیگ فرانسه، تیم‌های پاریسن ژرمن و دیژون به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد به‌راحتی حریف خود را شکست دهد.

پاریسن ژرمن: ایرائولا؛ کیمپمبه، تیاگو سیلوا، مونیر، مکسول؛ تیاگو موتا، رابیو، لوکاس مورا، پاستوره، دی ماریا؛ کاوانی

اتفاقات مهم بازی

دقیقه 12: دی‌ماریا پاس بلند مدافعین تیمش را به زبیایی کنترل کرد و پاس مناسبی برای لوکاس در دهانه دروازه ارسال کرد. اما این بازیکن نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و توپش به بیرون رفت.

دقیقه 16: روی سانتر بلند مکسول از جناح چپ، مدافع تیم میهمان به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا حساب کار 1-0 به سود پاریسن ژرمن شود.

دقیقه 27: روی یک کار تیمی زیبا، رابیو وارد محوطه جریمه شده بود که مدافع حریف وی را به خطا متوقف کرد. کاوانی ضربه پنالتی حاصل از این خطا را وارد دروازه حریف کرد تا بازی 2-0 شود

دقیقه 332: روی یکی از معدود حملات دیژون، آبید از راهی دور دروازه ایرائولا را هدف گرفت که ضربه زیبای این بازیکن با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67: باز هم کار تیمی زیبا از تیم میزبان و باز هم سانتر مکسول برای لوکاس مورا که این بازیکن به راحتی و با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا حساب کار 3-0 شود.

. دقیقه 79: روی یک ضربه کرنر، مارکینیوس ضربه سری زیبا به دروازه حریف روانه کرد اما دروازه‌بان دیژون به زیبایی هرچه تمام تر توپ را دفع کرد.

دقیقه 86: روی کار تیمی بازیکنان میهمان، سماریتانو صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه این بازیکن را ایرائولا به خوبی مهار کرد.

درنهایت این بازی با حساب 3-0 به سود پاریسی ها خاتمه یافت تا این تیم در صدر جدول رقابت ها قرار گیرد.

1405