ترکیب احتمالی بارسلونا – اتلتیکو مادرید

ترکیب احتمالی بارسلونا – اتلتیکو مادرید

به گزارش "ورزش سه"، سایت بین المللی گل به ترکیب احتمالی دو تیم مدعی قهرمانی در لالیگا در بازی فردا شب پرداخته است.

بارسلونا

بارسلونا احتمالا با سیستم 3-3-4 به مصاف حریف قدرتمند خواهد رفت. به جز تراشتگن، این تیم مجبور است فردا شب بدون ساموئل اومتیتی، مدافع جوان و فرانسوی که در تمرینات آسیب دیده، به مصاف اتلتیکو مادرید برود و احتمالا لوییز انریکه مجبور به استفاده از زوج قدیمی پیکه و ماسچرانو در قلب دفاع خواهد شد. در دو سوی خط دفاعی، سرخی روبرتو و یوردی آلبا تشکیل دهنده 4 بازیکن خط دفاعی بارسلونا خواهند بود.

در خط میانی، بوستکس بعد از غیبت در دیدار ابتدای هفته برابر لگانس به دلیل استراحت، در کنار کاپیتان اینیستا و ایوان راکیتیچ، سه بازیکن خط میانی بارسلونا خواهند بود.

لیونل مسی، سوارز و نیمار نیز مثلث خوفناک خط حمله بلوگرانا را تشکیل می دهند.

اتلتیکو مادرید

در آنسوی میدان، گریزمان و کوین گامیرو، بعد از درخشش در دیدار ابتدای هفته در برابر خیخون و به ثمر رساندن 3 گل از پنج گل اتلتیکو، باز هم در نوک خط حمله مادریدی ها قرار خواهند گرفت.

در میانه میدان، کوکه و گابی احتمالا روز سختی را برای خط میانی رقیب رقم خواهند زد. در دو سوی خط میانی، شاهد حضور کاراسکو و سائول خواهیم بود که باعث افزایش وزن تکنیکی این منطقه از زمین خواهد شد.

گودین و ساویچ، زوج خط دفاعی تیم را تشکیل داده و خوان فران و فیلیپه لوییس، دو مدافع با تجربه و نسبتا خشن سیمئونه در جدال فردا شب خواهند بود و اوبلاک نیز مانند همیشه درون دروازه قرار می گیرد.