تسویه حساب ژنرال و تراکتور با مشهدی ها/سه گل برای حفظ صدرنشینی

تسویه حساب ژنرال و تراکتور با مشهدی ها/سه گل برای حفظ صدرنشینی

تراکتور با شکست سیاه جامگان جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد.

به گزارش کاپ، تیم های تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان مشهد امروز در چهارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 16:45 در ورزشگاه اختصاصی تراکتور به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 3برصفر شاگردان امیر قلعه نویی خاتمه پیدا کرد.

محمدایرانپوریان در دقیقه 3 از روی نقطه پنالتی تراکتوری ها را پیش انداخت و سریع ترین گل لیگ را به ثمر رساند. نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه 58 فرزاد حاتمی دومین گل تراکتور را به ثمر رساند و خیال قلعه نویی را راحت کرد. مهدی کیانی هم در دقیقه 92 گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه به اتمام رسید. 

سرخپوشان تبریزی با پیروزی در این دیدار 15 امتیازی شدند و اگر اتفاق عجیب رخ ندهد با صدرنشینی به استقبال تعطیلات لیگ خواهند رفت. همچنین تیم سیاه جامگان با این شکست 9 امتیازی باقی ماند و احتمال دارد رده ششم را از دست بدهد و به رده دهم سقوط  کنند. 

موسی ترائوره در دقیقه 84 از تیم سیاه جامگان با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. همچنین هادی محمدی از تراکتورسازی و میثم حسینی از سیاه جامگان در این دیدار اخطار گرفتند.

یکی از اتفاقات جالب این مسابقه آن بود که تراکتور بعد از 7 بازی ناکامی مقابل نمایندگان مشهد سرانجام آنها را شکست داد.