دوگاری: مورینیو یک مربی شکست خورده محسوب می‌شود؛ زلاتان بیش از حد کند است

دوگاری: مورینیو یک مربی شکست خورده محسوب می‌شود؛ زلاتان بیش از حد کند است

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سابق تیم ملی فرانسه، به انتقاد از خوزه مورینیو و مهاجمش در تیم منچستریونایتد، زلاتان ابراهیموویچ پرداخته است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از سایت گل، کریستوف دوگاری معتقد است ژوزه مورینیو یک مربی شکست‌خورده است که دیگر قابلیت‌های تاکتیکی گذشته را ندارد و همین‌طور زلاتان هم مهاجمی بسیار ساکن است که مناسب لیگ جزیره نخواهد بود.

پس از سه شکست متوالی یونایتد مقابل منچسترسیتی، فاینورد و واتفورد، مورینیو و زلاتان تحت‌فشار انتقادات قرارگرفته‌اند و حالا دوگاری قابلیت‌های آن‌ها را برای موفقیت در منچستریونایتد زیر سوال برده است و حتی عنوان کرده که در 6 سال گذشته، مورینیو صرفا با شهرتش مربیگری کرده است. وی در این باره گفت:

 احساس می‌کنم آخرین موفقیت تاکتیکی مورینیو، دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا در سال 2010 بوده است. پس از آن زمان او عناوینی هم به دست آورده اما احساس می‌کنم قابلیت سابق را ندارد. او خودش را مهم‌تر از تیمش می‌داند و به نظرم به لحاظ تاکتیکی، هیچ‌چیز در تیم او سر جایش نیست. به‌جز بازیکنانی که تغییر کرده‌اند، وضع منچستریونایتد فرقی با تیم لوئیس فن خال ندارد. او همواره از مشکلات داوری یا شانس تیم حریف صحبت می‌کند و هیچ‌وقت انتقادی به خودش وارد نمی‌داند.

درحالی‌که زلاتان در 5 بازی لیگ برتری برای شیاطین سرخ 4 گل به ثمر رسانده است، دوگاری معتقد است این بازیکن برای بازی در پست شماره 9 شیاطین سرخ، بیش از حد ساکن است. وی در این باره گفت:

  ایبرا به مانند یک مخروط زمین تمرین است. مردم در مورد آمار او صحبت می‌کنند اما او خیلی بی‌تحرک است. اینجا لیگ انگلیس است و بازی‌ها بسیار سریع دنبال می‌شود. چنین بازیکنی نمی‌تواند در این لیگ موفق باشد.

شیاطین سرخ فصل جاری را با 4 پیروزی پیاپی آغاز کردند اما پس از سه باخت متوالی، حالا انتقادات فراوانی نسبت به بازیکنان و همین‌طور خوزه مورینیو مطرح می‌شود. شاگردان خوزه مورینیو، چهارشنبه‌شب در دور سوم جام اتحادیه، به مصاف نورثهمپتون تاون خواهند رفت.

1405