پیش بازی وولفسبورگ-دورتموند؛ جدال برای جا نماندن از قافله مدعیان

پیش بازی وولفسبورگ-دورتموند؛ جدال برای جا نماندن از قافله مدعیان

وبسایت رسمی برنامه نود - در یکی از حساس ترین بازی های هفته چهارم بوندس لیگا وولفسبورگ در فولکس واگن آرنا میزبان بوروسیا دورتموند خواهد بود.به گزارش وبسایت نود، از ساعت 22:30 (به وقت ایران) روز چهارشنبه تیم های هشتم و پنجم جدول رده بندی بوندس لیگا رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. قضاوت این بازی برعهده دانیل زیبرت داور 32 ساله برلینی خواهد بود.وضعیت دو تیموولفسبورگ: تیم دیتر هکینگ شروع خوبی در این فصل داشته است. از 3 بازی این فصل که 2 تا از آن ها در بیرون از خانه بوده تیم او موفق به کسب 5 امتیاز شده است. وولفسبورگ در این فصل هنوز دروازه اش باز نشده است و در آن سو در خط حمله هم بازیکنان این تیم چندان خوب کار نکرده اند و بجز 2 گلی که در هفته اول مقابل آوگزبورگ به ثمر رساندند در دو هفته بعد در گلزنی ناکام بودند.

بوروسیا دورتموند: 12 گل در دو بازی، این رکوردی خیره کننده برای توماس توخل و تیم جوانش است. آن ها در دو بازی آخر خود 6-0 برنده شده اند. دورتموند در هفته دوم اولین شکست فصل خود را مقابل تیم لایپزیگ تجربه کرد و پس از آن لژیا ورشو و دارمشتات را با نتایج مشابه 6-0 شکست داد. دورتموند مقابل وولفسبورگ شانس چنین پیروزی پرگلی نخواهد داشت اما برد آن ها محتمل تر از تیم میزبان به نظر می رسد.غائبین بازیوولفسبورگ: دیداوی، یونگ، گیلاووگی، لوئیز گوستاوودورتموند: رویس، شورله، بندر، دورم، سوبوتیچپیشینه بازی دو تیم

♦ این دیدار سی و نهمین دیدار دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود.♦ در دیدارهای قبلی 20 برد برای دورتموند، 9 برد برای وولفسبورگ ثبت شده و 9 بازی هم به تساوی خاتمه یافته است.♦ ادین ژکو با 4 و مارکو رویس با 7 گل بهترین گلزنان دو باشگاه در این رویارویی هستند.♦ دیگو بنالیو با 16 و دده با 20 بازی باسابقه ترین بازیکنان تاریخ دو باشگاه در این بازی هستند.♦ وولفسبورگ در این فصل هنوز طعم شکست را نچشیده است. فصل گذشته هم آن ها تا هفته ششم بدون شکست بودند که در مونیخ 5-1 (5 گل لواندوفسکی) مغلوب بایرن مونیخ شدند.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899