پیش بازی میلان-لاتزیو؛ شکست لاتزیو نقطه عطف میلانِ مونتلا

پیش بازی میلان-لاتزیو؛ شکست لاتزیو نقطه عطف میلانِ مونتلا

وبسایت رسمی برنامه نود - میلان پس از کسب سه امتیاز شیرین از سمپدوریا، این بار در یک بازی خانگی از هفته پنجم رقابت های سری آ به مصاف لاتزیو خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، در چارچوب هفته پنجم رقابت های سری آ، میلان در ساعت 23.15 سه شنبه 30 شهریور 1395 در ورزشگاه سن سیرو به مصاف لاتزیو خواهد رفت. داویده ماسا قضاوت این بازی را بر عهده دارد. هر دو تیم میلان و لاتزیو تاکنون توانسته اند دو بار طی 4 بازی نخست فصل جدید سری آ پیروز شوند. لاتزیو با 7 امتیاز در رده چهارم جدول و میلان با 6 امتیاز در رده دهم جدول حضور دارند. میلان در بازی قبل، به لطف تک گل دیرهنگام کارلوس باکا از سد سمپدوریا گذشت در حالی که لاتزیو طی 9 دقیقه توانست 3 گل به پسکارا بزند. هیچ یک از بازی های میلان تا اینجا با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است. روسونری در برد و باخت های خانگی و خارج از خانه، کاملاً مساوات را رعایت کرده است.

نکات آماری بازی:

آخرین تقابل این دو تیم در ورزشگاه سن سیرو با تساوی 1-1 به پایان رسید. نتیجه 3-1 ، پر تکرار ترین نتایج این دو تیم از سال 2010 به بعد بوده است.

میلان طی 16 بازی خانگی اخیر مقابل لاتزیو در کلیه رقابت ها، 15 بازی بدون شکست را تجربه کرده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

به نظر می رسد که درخشش کارلوس باکا باعث شده که مونتلا تصمیم به استفاده مجدد از وی در ترکیب اصلی روسونری بگیرد.

وینچنزو مونتلا سرمربی میلان در ابتدای فصل تأکید کرد که قصد استفاده از سیستم چرخشی را دارد. اگر چنین باشد، نوبت به نیمکت نشینی ریکاردو مونتولیوو رسیده است.

آندریا برتولاچی، کریستین زاپاتا، لوکا آنتونلی و ماتیاس فرناندز چهار بازیکن مصدوم میلان هستند که از شرایط لازم برای حضور در این بازی برخوردار نخواهند بود.

لوکاس بیلیا هافبک ملی پوش آرژانتینی لاتزیو دچار مشکل عضلانی شده است. سیمونه اینزاگی سرمربی میلان احتمالاً ریسک نکرده و بیلیا را به میدان نفرستد. در صورت غیبت بیلیا، جانشین وی در خط هافبک لاتزیو کسی نیست جز دانیلو کاتالدی

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وبسایت هو اسکورد:

4464