پیش‌بازی لاتزیو- میلان/ برخاسته از گور

پیش‌بازی لاتزیو- میلان/ برخاسته از گور

دومین تیم پرافتخار فوتبال اروپا برای جبران 2 شکست این فصل انگیزه زیادی دارد.

 به گزارش کاپ، میلان به عنوان دومین تیم پرافتخار فوتبال اروپا پس از 2 شکست متوالی در اولین بازی هفته چهارم در زمین سامپدوریا پیروز شد و قصد دارد با برتری در جدال خانگی امشب هفته پنجم سری A مقابل لاتزیو، فرایند بلند شدن خود از گور سرد شکست‌های متوالی و ناکامی‌های چند سال اخیر را تسریع کند.

انگیزه‌های یکسان

 درست مانند میلان، لاتزیو هم ابتدای هفته خوبی داشت و به راحتی پسکارا را قربانی کرد. تیم پایتخت ایتالیا یک امتیاز بیش‌تر از روسونری دارد و خیلی می‌داند در برهه‌ای که احتمال لغزش تیم‌های بزرگ وجود دارد، این برتری‌های ابتدای فصل در پایان راه تا چه اندازه کارگشا می‌شود.

 رویای دور بسته نگه داشتن دروازه

 لاتزیو و میلان هیچ محرومی ندارKد و با قدرت راهی زمین داغ المپیک سن‌سیرو می‌شوند. لاتزیو در 20 حضور قبلی در ورزشگاه میلان و در جدال با تیم قرمز و مشکی پوش، فقط یک بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده و برای تکرار این اتفاق کار دشواری پیش رو دارد.

 رویارویی‌های پیشین 

 در 33 جدال قبلی 2 تیم، میلان آمار بهتری داشته و 17 بار رقیبش را به زانو درآورده است. حاصل 12 بازی، مساوی بوده و تنها 7 بار لاتزیو موفق به شکست دادن قهرمان 7 دوره جام باشگاه‌های اروپا و لیگ قهرمانان اروپا شده است.

ترکیب احتمالی 

میلان: دوناروما، آباته، پالتا، رومانیولی، کالابریا، کوتسکا، مونتولیوو، بوناونتورا، نیانگ، باکا، سوسو

 لاتزیو: مارکتی، باستوس، دی‌وری، رادو، آندرسون، پارولو، کاتالدی، ساویچ، لولیچ، ایموبیله، جورجویچ